בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    קריוקי עם העובדים במרכז – החוויה המושלמת!

    אוהבים לשיר? נמאס לכם לשיר לבד מול הטלוויזיה עם המיקרופון הישן שיש לכם בבית? אתם לגמרי צודקים. מי שאוהב לשיר בדרך כלל אוהב את העניין של קריוקי בפתח תקווה, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? זה לא משנה אם אתם חושבים לנסות בילוי כזה עם החברים עם העובדים או עם המשפחה. מה שבטוח זה שאם תבחרו את חדר הקריוקי הכי מפנק שיש באזור, אתם לא תצטערו על כך. תוהים לאן כדאי לכם לפנות ובאיזה חדר קריוקי רצוי שתבחרו? רשת ביטבוקס מזמינה אתכם אליה. רשת ביטבוקס היא רשת מוכרת ובעלת מספר חדרי קריוקי בפתח תקווה, בכפר סבא ובתל אביב. תוכלו לבחור את החדר המתאים לכם ולהתחיל לשיר כבר עכשיו, אז למה לחשוב פעמיים?

    קריוקי בפתח תקווה – למה כולם אוהבים את הבילוי הזה?

    יוצא לכם לשמוע לאחרונה על לא מעט אנשים שיוצאים לבילוי כמו קריוקי בפתח תקווה ואתם לא מבינים למה כולם מתלהבים מזה? הרי אפשר גם לשיר בבית עם החברים והילדים. בפועל זה לא אותו הדבר. כאשר שוכרים חדר קריוקי בפתח תקווה מבינים את ההבדל, שכן החדרים האלה מפנקים במיוחד. חדר קריוקי, אם הוא ברמה גבוהה, הינו חדר מאוד מאובזר ויש בו את כל מה שצריך. בנוסף, אתם תראו שגם רמת המולטימדיה שיש במקום היא משהו שלא הכרתם. לכן, אם אתם רוצים ליהנות שם מהשירה וגם מהחוויה עצמה, הגיע הזמן שתנסו את זה.

    קריוקי עם העובדים

    אתם חושבים על קריוקי בפתח תקווה בתור ערב גיבוש לעובדים שלכם? אין ספק שגם במקרה כזה אתם הולכים ליהנות, ובגדול. מדובר על חוויה שכל העובדים ייהנו ממנה, אפילו מי שקצת ביישן ואפילו מי שייקח לו כמה דקות עד שהוא יתחיל לשיר. מדהים לראות את ההשפעה שיש לחדרי הקריוקי על מי שנמצא בהם. כולם בסופו של דבר לוקחים את המיקרופון ומתחילים לשיר, כי המרחב הוא מרחב מוגן. אף אחד לא מרגיש מובך אם הוא קצת מזייף, כך שברור מדוע זו יכולה להיות חוויה מהנה וגם מאוד משחררת.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים