בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מקום לאירועים קטנים

    לכל אחד מאתנו יש את הרגע שבו הוא רוצה לערוך אירוע קטן ולהזמין רק את החברים הקרובים אליו. רשת ביטבוקס מציעה לכם מקום לאירועים קטנים שאיש מהמשתתפים לא ישכח בקרוב – חדר קריוקי. זהו חדר מיוחד הכולל את כל הטכנולוגיה הדרושה כדי לארגן מסיבת קריוקי משגעת. התפאורה מתאימה לאווירה, יש מערכות ישיבה נוחות ובל נשכח את האוכל החם והטרי המוגש לכם במהלך האירוע.

    מקום לאירועים קטנים – מהו האירוע הקטן שלך

    המילה אירוע מעלה אצלנו אסוציאציה של המוני אנשים הנוהרים לאולם גדול כדי לאכול ולחגוג. אך במקרים רבים לא כך הדבר. ישנם אירועים קטנים שכדאי לחגוג עם הסביבה הקרובה, עם האנשים שיש לכם באמת משהו במשותף. חדר קריוקי מספק מענה לכל מי שמחפש מקום לאירועים קטנים, ומסתבר שאירועים כאלה מתקיימים מדי יום ביומו בארצנו:

    • מסיבת בת מצווה – לא כל ילדה רוצה לחגוג את מסיבת בת המצווה שלה באולם מפואר. ישנם מקרים שבהם היא מעדיפה לחגוג בחוג חברותיה הטובות, כך שתוכל להרגיש בנוח. אם יש לכם ילדה שאוהבת לשיר אך מתביישת לעשות זאת מול כל הכיתה, חדר קריוקי רק לחברות הקרובות הוא המתנה המושלמת.
    • ערב מחלקה – עובדים בחברה גדולה? מעוניינים לארגן אירוע למחלקה הקטנה שלכם? בין אם מדובר במחלקת שיווק ומכירות, או מחלקה לתמיכה טכנית, כל אחד יתקבל בברכה בחדר קריוקי.
    • מסיבת רווקים – כן, זה הרגע שבו הגבר מעוניין לשמור על פרופיל נמוך, כי הוא יודע שערב מרגש ומלחיץ עומד להתקיים עוד מעט. אך זה לא אומר שהוא צריך להתמודד עם הלחץ לבד. בתור חברים טובים אתם יכולים לקחת אותו לחדר קריוקי שבו הוא יוכל לשיר ולהשתחרר מעט מהמתח המקיף אותו בימים האחרונים.

    לתאם הגעה

    מקום לאירועים קטנים כמו חדר קריוקי הוא מקום מבוקש למדיי, ולכן חשוב לתאם הגעה עם הצוות. אחרי הכול, אינכם רוצים להגיע לאירוע ולגלות שאין מקום. כמו כן, מומלץ לברר את כל הפרטים הנחוצים לכם לגבי חדרי הקריוקי: דרכי הגעה, התפריט המוגש או משקאות האלכוהול. אך אל דאגה, כאשר אתם נכנסים לחדר קריוקי אינכם לבד. הצוות ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולערוך תדרוך לגבי השימוש במערכת המולטימדיה.

    חדר_אלקטרו

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים