בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    חגיגה מוזיקלית ללא הפסקה

    מועדון קריוקי המעוצב בהתאמה ומאובזר היטב לבילוי חוויתי. ניתן למצוא מבחר חדרים בגדלים שונים לקבוצות בהרכבים מגוונים. ניתן לקיים בו אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. השילוב של מקום אינטימי עם סאונד נהדר ואפקטים מיוחדים תורם לאווירה מחשמלת בו. רשת "ביטבוקס" מנהלת מספר מועדונים בעיר, בגוש דן ובאזורים נוספים בארץ.

    מועדון קריוקי שפעיל 24/7

    מועדון קריוקי תל אביב הינו בעל תשתית ייחודית המאפשר שירה ופעילות מגוונת ומשלימה. יש בו מיקרופונים אלחוטיים, מקרן, מסך טלוויזיה, ציוד הגברה, מערכות תאורה הניתנות להפעלה עצמאית וטאבלט שבו מותקנת אפליקציית שירים. ניתן למצוא בה מבחר של שירים פופולאריים ואחרים המגיעים מישראל ומהעולם. הם הופקו לאורך תקופות שונות ואהובים מאוד. כל אחד יוכל למצוא מספר שירים המועדפים עליו, להקרין את מילותיהם על המסך ולשיר בעזרת הסאונד הנפלא. ניתן לשיר ביחידות עם בני ובנות זוג, בקבוצות ועוד, כך, שהפעילות היא גם קבוצתית. ניתן לשלב ריקודים, אוכל, שתייה כולל אלכוהול ופעילות אחרת להגברת העניין והריגוש. ניתן להגיב על זיופי שירה, להביע הערכה למיטיבי שירה ועוד. הכול בהומור, באווירה משוחררת וכייפית.

    ז'אנרים שונים

    במוסיקה יש סגנונות שונים, ומשום כך, בחרו ברשת לעצב חדרי קריוקי על פיהם. כך לגבי מוסיקת רגאי מאפריקה, מוסיקת רוק משנות השישים, מוסיקת היפ הופ שחורה, או מוסיקת "ביטבוקס" מכל הז'אנרים. ניתן לערוך בו ימי הולדת ונישואין, מסיבות רווקות ורווקים, ערבי גיבוש, אירוע חברתי בחברות ומוסדות חינוך ועוד. כל אירוע חוויתי כזה יהיה מותאם לקהל המגיע, ייזכר לטוב וישאיר טעם של עוד. המיקום בעיר הגדולה ללא הפסקה מפתה מאוד וניתן לאנשים המגיעים מרחוק לשלב לינה ופעילות נוספת.

    שירות מקצועי

    רשת "ביטבוקס" מתמחה במתן שירותי קריוקי לקהלים מגוונים ומומלץ לפנות אליה לשכירת מועדון קריוקי תל אביב בתאריך נבחר. מנהלי המקום ידאגו להכינו היטב תוך כדי דאגה לכל הפרטים כולל הקטנים ביותר. הכנת מסיבה אורכת זמן רב ומתנקזת למספר שעות ממוקד וחשוב שתצליח. מפיקי האירוע ובעליו ישמחו לדעת כי יש מי שמארגן הכול עבורם בצורה מקצועית.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים