בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש לחברות

    במשך כל השנה מחכים העובדים לערב מיוחד הנקרא ערב גיבוש לחברות. בערב זה מתנתקים העובדים מהמחשבים והטלפון ויוצאים לבילוי משותף עם כל הקולגות. רשת ביטבוקס מציעה לכם בילוי מהנה הכולל ערב שירה בציבור בלתי נשכח עם מערכות מולטימדיה משוכללות, אוזניות ומיקרופונים ואפילו במה קטנה. את כל אלה תוכלו למצוא בחדר קריוקי קטן אחד שמחכה רק לכם.

    ערב גיבוש לחברות – אילו פעילויות כדאי לשלב בו

    אחד הדברים המשמעותיים שיש להביא בחשבון כאשר מתכננים ערב גיבוש לחברות הוא אילו פעילויות כדאי לארגן עבור העובדים. אלה כמה אטרקציות שכדאי להביא בחשבון:

    • אוכל טוב – בכל אירוע צריך להיות אוכל שהכינו שפים מקצועיים. זוהי ההזדמנות לאפשר לעובדים לטעום ממנות משובחות שהם לא טועמים בכל יום. זהו גם פתרון טוב עבור עובדים רעבים שנשארו מאוחר כדי "לסגור פינות" בעבודה.
    • אלכוהול – אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם ערב משחרר, שלבו שתיית אלכוהול (במידה, כמובן). כבר אמרו חכמינו שכאשר נכנס לגוף האדם יין, יוצא ממנו סוד. ואכן, תוכלו לגלות דברים מופלאים על העובדים ואף להתקרב אליהם יותר ברמה האישית.
    • שירה וריקודים – מעוניינים לשבור את הקרח בין כל העובדים? אין כמו מוזיקה טובה ומקפיצה שתעורר את כולם. כי כששיר טוב מתנגן ברקע, אף עובד לא יישאר אדיש.
    • חדר שהוא כולו שלכם – אם אתם חברה קטנה, מומלץ לערוך את ערב הצוות באולם קטן או בחדר. כך העובדים לא "יתפזרו" וניתן יהיה לארגן אירוע ולשתף את כולם.

    חדר קריוקי שיש בו את כל מה שאתם צריכים לערב גיבוש לחברות

    לאחר שראינו את הפעילויות שאפשר לארגן לערב המיוחד, המסקנה המתבקשת העולה מכך היא שחדר קריוקי הוא המקום המושלם לערב גיבוש חברה. זאת משום שיש בו את כל מה שאתם צריכים כדי לגבש את העובדים שלכם – חדר שירה מאובזר ומעוצב הכולל פינות ישיבה נוחות, אוכל משובח ומנות מורכבות שישאירו לכם טעם רך ונעים בפה, משקאות אלכוהוליים מהנים וכמובן – שפע של מוסיקה וריקודים. והחלק הטוב ביותר בכך הוא שאתם אלה שבוחרים את המוסיקה, מכיוון שבקריוקי אמתי אתם המלכים של האירוע.

    ערבי גיבוש לחברות במתחם BeatBox

    מנהלים רבים במשק הישראלי, משקיעים משאבים רבים על מנת להפוך את סביבת העבודה של הצוות שלהם למקום נעים וליצור מערכות יחסים אישיות טובות בין העובדים. לשם כך, פונים אנשי משאבי האנוש לחיפוש אחר פעילויות ערב גיבוש לחברות, אשר יכולות ליצור את התחושה החיובית והמיטיבה ביותר בקרב עובדי החברה. אחד הטרנדים החזקים ביותר בתחום בשנים האחרונות הוא מסיבות חברה בחדרי קריוקי. כך ניתן לשבור את השגרה ולהפוך את צוות העובדים שלכם לצוות חברים, שנעים לו לבלות יחד, ועדיין לשמור על ערב מכבד ומהנה. אם אתם רוצים להפיק ערב גיבוש לחברות בחדרי קריוקי, הצוות של חברת ביטבוקס ישמח לעמוד לרשותכם

    ערב גיבוש לחברות – חדרי קריוקי ששוברים את הקרח

    ערב גיבוש לחברות בחדר קריוקי הוא ערב גיבוש שנראה אחרת לגמרי מכל מיקום אחר. קודם כל אם אתם מעוניינים להפיק אירוע לכמות גדולה של אנשים, אתם יכולים לשכור כמה וכמה חדרים. כך למשל, ניתן להפוך את האירוע לכמה מסיבות בסגנונות מוזיקליים שונים. חדר אחד יהיה מסיבת שנות התשעים, ובאחר תוכלו להיכנס למסיבה מזרחית אמיתית. חברות גדולות עושות זאת, וכך גם עובדים ממחלקות שונות יכולים ללמוד להכיר זה את זה ולבלות יחד. הלכידות החברתית בעסק תגיע למקומות גבוהים ותאפשר לכם ליצור חברה שמתפקדת בצורה יעילה ומקצועית הרבה יותר. 

    במהלך הערב תוכלו לאפשר לעובדים שלכם לבחור מבין שלל רב של מאכלים ערבים לחיך. החל משנושים קלים כמו נאצ'וס וחטיפים, ועד לארוחות ערב אמיתיות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את התפריט המושלם לאירוע שלכם, ואנחנו להפוך אותו למושלם. כמו כן, אלכוהול הוא אספקט שיכול להפוך את המסיבה לחגיגה מהנה עוד יותר, ולכן חברות רבות מוכנות להשקיע על מנת להציע לעובדים משקאות חריפים מהבר. כל תכנון האירוע תלוי בכם, כך שאתם יכולים ליצור את ההפקה שתתאים לתרבות הארגונית שלכם ותהפוך אתכם לאנשי משאבי אנוש מוצלחים ומוערכים במיוחד על ידי כל הצוות. לכן, מומלץ לקחת את הזמן בתכנון האירוע, על להשלמת כל הפרטים בצורה נטולת פגמים.

    הזמנת ערב גיבוש לחברה קטנה

    אם החלטתם שאתם רוצים לערוך ערב גיבוש לחברות בחדר קריוקי, ניתן לפנות לצוות של חברת ביטבוקס. אנו נלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון, נתאים לכם את כמות החדרים הדרושה לכם ונערוך יחד אתכם את הפרטים הקטנים עד לקבלת התוצר המושלם. כך תוכלו להפיק את האירוע המושלם בקלות.

    1102-1024x731

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים