בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מהי הדרך הטובה ביותר לחגוג מסיבת רווקות בתל אביב?

    מסיבת רווקות בתל אביב הנערכת במועדון קריוקי ידוע תהיה מוצלחת מאוד. אל מסיבה כזאת מגיעות בנות ונשים המכירות, לרוב, אחת את השנייה, וכאשר היא נערכת על רקע שירים ופעילות משלימה מתאימה, היא תהיה חווייתית. ניתן למצוא חדרים אינטימיים המיועדים לקבוצות קטנות. כל חדר  מעוצב ומאובזר במיטב הציוד הנדרש. רשת "ביטבוקס" מחזיקה בבעלותה מבחר מועדונים ברחבי הארץ וכמובן שגם בעיר תל אביב.

    בילוי מיוחד וכייפי

    מסיבת רווקות במרכז המשלבת קריוקי תצליח לרגש כל מוזמנת. כל אחת אוהבת מוסיקה ושירים ותרצה לבחור בשיר אחד או יותר. היא תוכל לשיר לבדה או לצרף אליה בת נוספת או מספר בנות בהרכבים שונים. ניתן להגיב על זיופים, להביע הערכה לזמרת המיטיבה לשיר וליהנות אחת מחברת השנייה, הכול בהומור, בקריצת עין ובחיבה. בנוסף ניתן לשלב ריקודים, אוכל ושתייה ופעילות נוספת להגברת העניין והריגוש. המקום האינטימי והמבודד מהסביבה החיצונית והתכנים בו יוסיפו רבות לאווירה המחשמלת, ויחד עם זאת, המשוחררת. אם מוסיפים אלכוהול לתפריט הרי שפרצי השמחה והעליזות יהיו אף גבוהים יותר. בכל מועדון קריוקי יש אבזור מושלם ובין היתר: מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכי ענק וטלוויזיה, ציוד הגברה, מערכת תאורה שניתן להפעילה עצמאית וטאבלט שבו מותקנת אפליקציית שירים פופולאריים. הם מגיעים מישראל ומהעולם והופקו לאורך תקופות שונות.

    סגנונות מוסיקה

    ניתן למצוא חדרים המעוצבים לפי ז'אנרים שונים במוסיקה. כמו: רוק משנות השישים, היפ הופ של מוסיקה שחורה, רגאי מאפריקה, ועוד.

    מועדונים מאורגנים היטב

    הנהלת רשת "ביטבוקס" דואגת לארגן את כל התשתית לאותו ערב ותקדיש תשומת לב לכל הפרטים – גדולים וקטנים כאחד. המזמין ישריין מועד ויציג את בקשותיו. במידת האפשר, כולן תבוצענה על מנת שהערב יתנהל היטב ועל פי התכנית. אירוע מסיבת רווקות נחשב לקדימון חשוב וכאשר הוא מצליח אז הוא ייזכר לטובה על כל משתתפותיו.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים