בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מארגנים לך מסיבת רווקות מוזיקלית בלתי נשכחת!

    מקום למסיבת רווקות בחורף מוצלח הינו מועדון קריוקי בו ניתן להעביר שעות רבות בהנאה רבה. השילוב של שירה לצלילי מוסיקה, ריקודים, כיבודים ועוד הוא מנצח. ניתן למצוא חדרי קריוקי קטנים בשטחם, שאליהם ניתן להזמין מספר מצומצם של חוגגות קרובות. כל חדר  כזה מעוצב ומאובזר היטב לטובת הפעילות שבו. ברשת "ביטבוקס" המקצועית ניתן לבחור במקום אחד מתוך היצע רחב.

    מקום עם הנאה מובטחת

    אל מסיבת רווקות מגיעות חברות ובנות משפחה שרובן מכירות אחת את השנייה. הקונספט של שירה במסגרת קריוקי מאוד מדברת אל ליבן, מה עוד שהיא קבוצתית ודינאמית. כל אחת יכולה לשיר לפחות מספר שירים לבדה, עם עוד אחת ואפילו בקבוצה. ניתן להגיב בהומור וחן על זיופים, לספר בדיחות, לשוחח, לרקוד, לאכול ולשתות וכדומה. המקום הוא אינטימי ומנותק מהסביבה החיצונית והאווירה בו תהיה משוחררת וכיפית. בכל חדר כזה ניתן למצוא אבזור מושלם ובין היתר: מיקרופונים אלחוטיים, מקרן, מסך ענק או מסך טלוויזיה, ציוד הגברה, מערכת תאורה שניתן לשלוט עליה עצמאית, וכמובן, טאבלט שעליו מותקנת אפליקציה עם שירים רבים. השירים הם לב האירוע ונחשבים לפופולאריים מאוד. ניתן למצוא ישראליים וזרים מכל התקופות. כל אחת תמצא את השירים האהובים עליה מתוך הרשימה, תקרין אותו על המסך ותשיר בהנאה רבה. הסאונד הנהדר יוסיף רבות לחוויה.

    ז'אנרים במוסיקה

    ניתן למצוא ז'אנרים ייחודיים שהתפתחו לאורך השנים והנהלת הרשת דאגה להתייחס אליהם. היא עצבה חדרים בהתאם. כך מוסיקת רגאי מאפריקה, מוסיקת היפ הופ שחורה ועוד.

    הכנת האירוע

    רשת "ביטבוקס" מחזיקה ברשותה חדרי קריוקי מסודרים ומקצועיים באזור גוש דן, השרון ובאזורים אחרים. לקראת כל אירוע היא תכין את החדר הנבחר ומנהליו ידאגו לכל הפרטים הגדולים והקטנים הקשורים אליו מבחינה טכנית ומבחינות אחרות. מומלץ להזמין מקום די זמן מראש כדי לשריינו בדרך לאירוע מוצלח וחוויתי.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים