בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ימי גיבוש לעסקים

    שוב לרכז את כולם ולהציג את התוכנית העסקית החדשה בחדר ישיבות? המקרן כבר לא מחייך והקירות בנאליים ועייפים.. לא עוד! ביטבוקס חדרי קריוקי מציאה דרך מעניינת ומקורית לגרום לכל המשתתפים לשמור על ריכוז בסביבה מקורית, מעוררת מחשבה בחדר פרטי מעוצב ומאובזר החל מתמונות מעניינות ועד למכשור טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר.

    דרך מקורית ומשעשעת להעברת ישיבות / כנסים / השקות / ערב גיבוש / הדרכות המציאה רשמיות ואלגנטיות מצד אחד, תחכום ושעשוע מהצד האחר.

    נמאס לך לראות העובד מתפץ לך מול הפנים? התלחששויות  מעצבנות מהספסל האחורי? בביטבוקס חדרי קריוקי פרטיים זה אף פעם לא יקרה! מרגע הכניסה ועד רגע היציאה העובדים שלך ייספגו חוויה שונה מעצימה ומהנה. בטח אתה שואל את עצמך איך בדיוק? – אז בוא אסביר לך.. החל מהקולינריות – ניתן לשלב את הפעילות עם קייטרינג בסגנון גבינות ויין או עם מנות מרכז שולחן משעשעות וקלילות מהמטבח הביתי שלנו. (ניתן לספק קייטרינג חיצוני וכשר לשומרי המסורת שבנינו) ועד שינוי האווירה המדוכאת שיש במשרד – יציאה זמנית מסביבת הלחץ ושבירת פורמליות מושלמת.

    את הפעילות מומלץ לשלב עם מעט אלכוהול, תמיד חלמת להזמין את הבחור הקשוח הקומה למטה לאיזה צ'ייסר ג'ק? או לשבור את הקרח עם הבחורה החדשה? ביטבוקס חדרי קריוקי פרטיים מציעים תפריט אלכוהול צעיר ותוסס אשר יגרום לפעילות להיות להרבה יותר מוצלחת וססגונית!

     בין אורחינו – חברות ועסקים כמו: ביטוח ישיר, בזק בינלאומי, מכבי – שירותי בריאות, טוטו – המועצה להסדר ההימורים בספורט, AIG ועכשיו גם אתם!

    450645-PEZIGE-414-1024x684

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      אירועים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים