בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    למה לשיר רק במקלחת? בואו לשיר עם חברים ב-BeatBox

    מועדוני קריוקי תל אביב מעוצבים ומאובזרים לאירוח מהנה, מרגש וחוויתי. שירה ומוסיקה תמיד דברו אל לב האדם וסביבם ניתן לקיים ערב ייחודי. ניתן למצוא חדרים בגדלים המתאימים להרכבי קבוצות במספרים שונים. ניתן לערוך אירועים אינטימיים או גדולים יותר המיועדים למסיבות וחגיגות מגוונות. רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין מזמינה אליה קבוצות רבות.

    הבילוי המושלם למי שאוהב לשיר

    מועדוני קריוקי תל אביב מציעים בילוי משולב הכולל הנאות אישיות וחברתיות. כל אחד אוהב לשיר וכאשר הוא מקבל ציוד משוכלל המאפשר לו להביע עצמו ואת שירתו היטב, הרי ההנאה האישית גדלה. לחילופין, הוא יכול לשיר עם בן או בת זוג, בקבוצות ועוד. ניתן להגיב בהומור ו/או בהערכה לשירת אחרים לרקוד, לשתות ולאכול ולערוך מסיבה כיפית ועליזה. בכל מועדון יש ציוד המותאם לאופי הפעילות ובכלל זה: מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכי ענק, טלוויזיות, ציוד הגברה, מערכת תאורה הניתנת להפעלה עצמאית וטאבלט עם אפליקציה שבה יש מבחר ענק של שירים מכל הזמנים. חלקם ישראליים ואחרים בשפות זרות. כל אחד יוכל למצוא ללא קושי את השיר האהוב עליו ואת מוסיקה המרגשת שתמיד היה לו נעים לשמוע בהזדמנויות אחרות.

    אירועים מגוונים

    ניתן להזמין את המקום לטובת ימי הולדת, ימי נישואין, ערבי גיבוש לבתי ספר, חברות, ארגונים ומקומות עבודה אחרים, למסיבות רווקים ורווקות ועוד. ניתן לבחור באחד מז'אנרי המוסיקה השונים כמו: ביטבוקס הקלאסי המכיל שירים מכל הזמנים.

    חוויה שונה

    אירוע קריוקי מספק למשתתפיו חוויה מסוג אחר. כל אורח יכול להיות פעיל, להשתתף ולהיות לזמן קצר במרכז העניינים הכול דרך שירה. גם המזייפים שבחבורה ייהנו מאוד, ואלו אשר יודעים לשיר יפגינו כישוריהם. הכל בחברה נעימה ועם אנשים אותם מכירים. מומלץ להזמין מקום לערב מחשמל ומשגע אצל רשת "ביטבוקס" אשר  מחזיקה מועדונים בתל אביב ובאזורים אחרים בארץ. כדאי לשריין מועד בהקדם האפשרי כדי לקבל את החדר המתאים ביותר.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים