בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    המקום המושלם לאירועים פרטיים או עסקיים

    חדר קריוקי תל אביב מתוכנן ומעוצב בהתאם לפעילות הנערכת בו. ניתן למצוא בו את כל הציוד החדיש ביותר לטובת האורחים המשתמשים. קיימים חדרים בגדלים שונים לקבוצות אינטימיות או גדולות יותר. מיועד לאירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. רשת "ביטבוקס" משרתת קהל לקוחות נלהב במועדונים שונים שבבעלותה.

    חדר קריוקי שמספק חוויה מושלמת

    חדר הקריוקי מכיל מיקרופונים אלחוטיים, מערכות הגברה, מקרנים, מסכי ענק, מסכי טלוויזיה, מערכות תאורה, טאבלט שבו מתוקנת אפליקציית שירים מגוונת וציוד נוסף שכולו נועד לחוויית המוזמנים. הנהלת הרשת דאגה לעצב חדרים בסגנונות שונים המתאימים לז'אנרים מובילים וייחודיים בתחום. כך, ניתן למצוא ז'אנר היפ הופ של מוסיקה שחורה, מוסיקת רגאי מאפריקה, מוסיקת רוק של שנות השישים, וכמובן, סגנון "ביט בוקס" של כל הז'אנרים הללו. כל משתתף יוכל למצוא לפחות מספר שירים אותם הוא רוצה לשיר. הוא יכול לקחת את המיקרופון ולראות את המילים על המסך. הוא יכול לשיר בזוג או בקבוצה וכדומה. כך, שהחוויה והריגוש הינם אינדיבידואליים אבל גם קבוצתיים. החדר הפרטי האינטימי המבודד מהעולם החיצון יוצר רקע טוב למסיבה המרגשת והמחשמלת המשפיעה על החושים. לא פלא, שאנשים רוצים לחוזר שוב ושוב על החוויות הללו.

    אירועים שונים

    חדר קריוקי מותאם מאוד לאירועים פרטיים אינטימיים דוגמת: ימי הולדת או נישואין, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. הוא מיועד גם לעסקים, ארגונים, מוסדות ועוד הרוצים לארגן ימי גיבוש וכיף באווירה עליזה ומשוחררת המקרבת לבבות. כל אחד יכול להגיב לשירת חברו, לעודד בהומור עקב זיופים, להביע הערכה לזמרים מוכשרים, לרקוד, לשתות ולאכול לאורך כל האירוע. המשתתפים יוצאים ממנו מסופקים ומלאי ריגושים.

    מקום מסודר ונעים

    חדר קריוקי מספק למוזמנים מספר שעות הנאה נעימות. מומלץ להזמין את החדר אצל רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין. יש לה תשתית מתאימה, צוות מסור והנהלה מקצועית המכינה כל מועדון היטב לקראת כל אירוע. הניסיון המצטבר והידע הרב שיש למנהלים יתרום להפקת האירוע המוזמן. כדאי להזמין די זמן מראש כדי לשריין את החדר המושלם.

    בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים