בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    רוצים לארגן מסיבת רווקות שווה באמצע החורף? אנחנו דואגים לכם

    מסיבת רווקות בחורף במועדון קריוקי תהיה מרגשת ומהנה. השילוב של שירה, מוסיקה ריקודים ועוד, שובה את הלב ומתאים מאוד למסיבות אלו. ניתן למצוא חדרים גדלים שונים שחלקם מותאם לקבוצות אינטימיות. כל אחד מעוצב בצורה נאה ומאובזר היטב  בהתאמה לפעילות הנערכת בו.  רשת "ביטבוקס" מחזיקה מספר רב של חדרי קריוקי בגוש דן ובאזורים אחרים בארץ.

    מסיבת רווקות קטנה במועדון אינטימי וחם

    מסיבת רווקות קטנה בחורף נערכת בהרכב מצומצם אליו מגיעות בעיקר חברות קרובות ובנות משפחה. רובן מכירות אחת את השנייה ויש צורך להכין רקע מתאים למפגש. אין כמו שירה, מוסיקה, ריקודים, אוכל ושתיית כולל אלכוהול וכדומה, ואת כל אלו ניתן למצוא בקריוקי. האירוע הינו קבוצתי פאר אקסלנס אבל ניתן להתבטא בו גם באופן עצמי. כל אחת יכולה לבחור מספר שירים ולשיר לבדה אבל גם לשיר עם אחרות, בקבוצות ועוד. ניתן לייצור הרכבים מגוונים להגברת העניין והריגוש. בכל מועדון יש ציוד חדיש ובין היתר: מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכי ענק, טלווזיות, ציוד הגברה, מערכות תאורה שניתן להפעיל עצמאית, וכמובן, טאבלט שעליו מתוקנת אפליקציית שירים פופולאריים ואחרים.

    חללים מעוצבים

    ניתן למצוא חללים מעוצבים על פי ז'אנרים שונים של מוסיקה. כך, מוסיקת היפ הופ שחורה, מוסיקת רגאי מאפריקה, רוק משנות השישים, בלדות רומנטיות ועוד, ותוכנת "ביטבוקס" הכוללת את כל הז'אנרים. מפיקת ובעלת הערב יכולה לבחור את החדר המעוצב שלה על פי טעמה האישי וטעמם של חברותיה.

    ארגון מקצועי

    רשת "ביטבוקס" בעלת המועדונים תספק לכם מסיבת רווקות למופת, כולל דאגה לפרטים הגדולים והקטנים ביותר. הארגון יבטיח אירוע זורם וללא תקלות. ניתן לקבל מידע וייעוץ אצל המומחים לנושא מטעם הרשת. יש ברשותם ידע רב וניסיון מצטבר משירות בעבר למסיבות ואירועים שונים וישמחו להעמידו לכל אחת. אירוע חווייתי ומיוחד כזה ייזכר לטוב לאורך זמן רב.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים