בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    קריוקי – הדרך הטובה ביותר לחגוג מסיבת רווקות

    מקום למסיבת רווקות במרכז דוגמת חדר קריוקי יענה על כל הדרישות בדרך למסיבה מוצלחת. הקונספט של שירה עצמאית לצד ריקודים אוכל ושתייה ופעילות מגוונת משלימה ייצור אירוע חוויתי לכל משתתפת. ניתן למצוא חדרי קריוקי בגדלים שונים המותאמים לאופי האינטימי של המסיבה. הם מאובזרים במיטב הציוד הטכנולוגי המתקדם המאפשר פעילות זאת. רשת "ביטבוקס" מחזיקה ברשותה מספר רב של חדרים במרכז לבחירה.

    מסיבת רווקות במיקום מנצח

    כל חדר קריוקי הנבחר לאירוח מצויד במיקרופונים אלחוטיים, ציוד הגברה, מקרן, מסך ענקי, מסכי טלוויזיה, מערכות תאורה הנשלטות על ידי האורחים ואפליקציית שירים מגוונת. ניתן למצוא בה שירים ישראליים וזרים שהופקו לאורך השנים. רובם פופולאריים האהובים על ישראלים. עולם המוסיקה התפתח לאורך השנים ונוצרו ז'אנרים שונים. הנהלת הרשת החליטה לעצב מספר חדרים בהתאם לסגנונות הנפוצים. כך, למוסיקת רוק משנות השישים, למוסיקת רגאי מאפריקה, למוסיקת היפ הופ שחורה וכדומה, וכמובן, "ביטבוקס" למוסיקה מכל הז'אנרים האלו. כל בעלת אירוע יכולה לבחור את החדר העונה על טעמה האישי ו/או את השירים שהיא אוהבת ורוצה לשיר.

    מסיבה קבוצתית

    הפעילות במסיבה היא קבוצתית. ניתן לשיר ביחידות אבל תמיד כיף גם לשיר עם עוד אחת או בקבוצה. הסאונד הנהדר יוסיף רבות לאיכות השירה, ושתיית אלכוהול תוסיף עניין וקלילות. המיקום של חדרי הקריוקי יאפשר הגעה נוחה מאזורים שונים בארץ, וכמובן, שניתן לשלב עם לינה באזור. החדרים אינטימיים ומבודדים מהסביבה החיצונית כך, שכל אחת תרגיש למספר שעות כמו בתוך בועה המנותקת מהעולם.

    שירות מקצועי

    רשת "ביטבוקס" בעלת חדרי הקריוקי הינה מקצועית מאוד. החדרים מעוצבים היטב ולקראת כל אירוע יכינו כל חדר בקפדנות תוך מחשבה על כל הפרטיים כולל הקטנים ביותר. מסיבת רווקות מוצלחת תלויה גם בארגון המופתי של המקום, באיכות הסאונד, בתאורה מיוחדת, באוכל משובח, במבחר של משקאות אלכוהול ועוד. כאשר כל אלו איכותיים והשירות מקצועי, אזי הצלחת האירוע מובטחת ומשאירה טעם של עוד.

     

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים