בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב קריוקי בפתח תקווה

    "אין מה לעשות בפתח תקווה" הוא משפט די מוכר לכל תושבי האזור. חברים ובני משפחה שבאים מכל רחבי הארץ מוצאים תמיד סיבה להתלונן על אם המושבות. מזל שיש חדרי קריוקי בפתח תקווה כדי להוכיח לכולם שקיימת אטרקציה מרהיבה בעיר שכדאי לבוא עבורה. רשת ביטבוקס מציעה לכם חדרי קריוקי לאירועים המשמעותיים בחייכם.

    מדוע דווקא קריוקי בפתח תקווה?

    חדר קריוקי בפתח תקווה הוא אטרקציה מיוחדת. אם אתם מארגנים אירוע, אלה כמה סיבות טובות לבחור דווקא בה:

    • מוסיקה מחברת בין כולם – אין אדם שלא אוהב לשיר. גם המופנם והשקט ביותר שבין חבריכם אוהב לשמוע שירים. משום כך, גם אם אתם באים למסיבת קריוקי שבה אינכם מכירים אף אחד, תמיד תוכלו להצטרף לקולות השרים ולהכיר תוך כדי אנשים חדשים. עד מהרה תגלו שיש לכם הרבה במשותף עם הנוכחים בחדר, או לכל הפחות – אתם אוהבים את אותם השירים.
    • מתאים לכל הגילאים – בניגוד לאטרקציות אחרות המוגבלות בגיל, חדר קריוקי מתאים לכולם: לילדי הגן הלומדים שירים חדשים כמו גם לאנשי מבוגרים המעוניינים לשבור את השגרה ולשיר עם כל הצעירים.
    • אינכם צריכים לדאוג לאוכל – חדר קריוקי משוכלל כולל לא רק את הציוד הדרוש לשירה (מיקרופונים, טלוויזיה ועוד), אלא גם מביא לכם את מטב המנות של השף. כך שגם אם אתם באים לחדר הקריוקי בשעות הערב לאחר יום עמוס של עבודה, תוכלו לשיר על בטן מלאה.
    • פעילות חינוכית – אם אתם מעוניינים לארגן פעילות חינוכית מהנה, אין כמו חדר קריוקי כדי להגשים את הרצון. תוכלו לבחור שירי ארץ ישראל ולהנחיל למשתתפים ערכים תוך כדי שירה.
    • אתם מנהלים את הערב – חדר קריוקי הוא חדר פרטי המוכן לרשותכם. בחדר זה אין מנחים או מפעילים (אם כי אתם תמיד מוזמנים לפנות לעזרה אם יש לכם שאלה), והוא עומד לרשותכם ולניהולכם.

    מוסיקה טובה לבריאות

    מחקרים הוכיחו שמוסיקה משפיעה באופן חיובי על המוח. משום כך, כאשר אתם הולכים לחדר קריוקי, אתם למעשה תורמים לבריאותכם. המוסיקה מסייעת לשחרר מתחים, להעלות חיוך וצחוק על הפנים (שגם הם תורמים לבריאות) והופכת אתכם לאנשים חדשים ומאושרים יותר.

    ערב-גיבוש-למורים-300x200

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים