בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מסדרים לכם ערב של צחוקים, ריקודים ושירה

    בר קריוקי הינו מקום נהדר לאירועי שירה ומוסיקה. תושבים מהסביבה וממקומות אחרים בגוש דן ובארץ יכולים להגיע לאירוע מוזמן ומסודר. ניתן לקיים בו אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הוא מצויד בכל הציוד הנדרש ומעוצב בהתאם לרוח הפעילות שבו. רשת "ביטבוקס" בעלת המקום מתפעלת אותו בהצלחה כמו רבים נוספים באזורים אחרים.

    בר קריוקי  – חוויה ממוקדת ועשירה

    בר קריוקי בפתח תקווה מאורגן היטב ויש בו את כל הציוד הנדרש לפעילות מהנה זאת. אנשים האוהבים לשיר, וגם אחרים שאינן רגילים לכך, ייהנו ממיקרופונים אלחוטיים, ממערכות הגברה, ממקרנים, ממסכים, מטלוויזיות, ממערכות תאורה המתופעלות על ידי המשתתפים וכמובן, מטאבלט שמותקנת בו אפליקציה המכילה שירים רבים. יש שירים ישראליים וזרים מתקופות שונות. החוויה הינה מושלמת – אינדיבידואלית וקבוצתית. כל אחד יכול לשיר לבדו וליהנות מהצלילים החדים והעשירים,  לשיר עם חבר או חברה, בקבוצה ועוד. ניתן להגיב לשירת זיופים או להעריך שירה מקצועית, לצחוק, לשתף, לרקוד, לאכול, לשתות וכדומה. החוויה היא רבת חושים ומספקת ומעבירה מספר שעות מהנות בצוותא. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים המותאמים לקבוצות אורגניות אינטימיות קטנות או לאחרות גדולות יותר. המרחב הפנימי מעניק גמישות רבה לבחירה.

    ז'אנרים שונים

    כידוע, יש מוסיקה בסגנונות שונים ומנהלי הרשת נתנו את הדעת על כך. הבר הפרטי המבודד מהעולם החיצון, העיצוב המוקפד ועוד מספקים את האווירה המתאימה והמחשמלת. כל אחד יכול למצוא את הרגעים האהובים המעשירים את החוויה האישית שלו.

    שירות איכותי

    הנהלת רשת "ביטבוקס" מספקת שירותים ללקוחות וותיקים וחדשים כאחד ומומלץ לפנות אליה להזמנת הבר. כדאי להזמין די זמן מראש כדי לשריין תאריך מוסכם. המקום הינו מסודר ובעליו דואגים להכין אותו היטב לכל אירוע. הדאגה לפרטים הגדולים והקטנים מאפשרת קיום ערב מוצלח ללא תקלות. אירוע קריוקי מהנה ומרגש ייזכר לטוב, ישיג מטרתו וישאיר טעם של עוד.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים