בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    למי מיועדים חדרי הקריוקי שלנו?

    חדרי קריוקי פרטיים בפתח תקווה מתאימים לאירוח ערבים ואירועים בסגנון הנ"ל. החדרים מאובזרים היטב ומעוצבים בהתאם למסיבות הללו. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים המיועדים לקבוצות גדולות או אינטימיות אורגניות. שירה, מוסיקה וריקודים הינם, לרוב, מועדפים על ידי רבים ולכן החוויה הנוצרת היא מרגשת. רשת "ביטבוקס" הפרוסה בכל הארץ מזמינה למועדוניה קהלים מכל הסוגים.

    חדרי קריוקי לאירועים מסוגים שונים

    חדרי קריוקי בפתח תקווה מיועדים לפרטיים, לעסקים, לארגונים, מוסדות חינוך ותרבות ועוד. ניתן לקיים בהם אירועי ימי הולדת וימי נישואין, מסיבות רווקות ורווקים, אירועי גיבוש וכיף של מקומות עבודה וכדומה. העיצוב הפנימי משתנה מאחד לאחד ומותאם, בין היתר, לז'אנר של המוסיקה. בכל חדר יש אבזור מושלם שנועד לצרכי המשתמשים ובין היתר: מיקרופונים אלחוטיים, מערכות הגברה, מערכות תאורה שניתן להפעילם על ידי הנוכחים. בנוסף, מקרנים, מסכים, טלוויזיות וטאבלט שעליו מותקנת אפליקציה שבה ניתן למצוא שירים רבים. כל אחד יכול להתחבר לסגנון האהוב עליו וליהנות ממנו.

    ערבי קריוקי מענגים

    ערבי קריוקי נחשבים לדינאמיים שבו יש מקום גם ליחיד וגם לקבוצה. כל אחד יכול לשיר לבדו, לחבור לבן או בת זוג או לקבוצה. כך שההנאה היא אישית אבל גם קבוצתית. ניתן להגיב לשירה איכותית ו/או בהומור לזייפנים. הכל ברוח טובה. ניתן לרקוד לאכול ולשתות משקאות אלכוהוליים ולהעביר מספר שעות מחשמלות. המקום הפרטי מאפשר ניתוק מהעולם החיצוני, העיצוב המיוחד והמוסיקה ההולמת בכל החושים מענגת ומרגשת מאוד. כך שהאירוע ייזכר לטובה לזמן רב.

    שירות מוקפד ואיכותי

    רשת "ביטבוקס" מספקת ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי, ולכן, מומלץ להזמין חדרי קריוקי בפתח תקווה לטובת הנאה מושלמת. כדאי להזמין די זמן מראש כדי לשריין את החדר המועדף. המנהלים יכינו אותו היטב וידאגו לכל הפרטים הגדולים והקטנים. הם יעמידו את כל הידע הרב, התשתית והניסיון המצטבר לכל לקוח חוזר או חדש.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      אירועים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים