בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    לא משנה איזה סגנון מוזיקה אתם אוהבים – BeatBox דואגת לכם

    חדרי קריוקי באזור המרכז מיועדים למסיבות ואירועים שבהם השירה מהווה את מרכז הפעילות. ניתן למצוא מבחר של חדרים בגדלים שונים המיועדים לקבוצות בהרכבים ובמספרים מגוונים. כל חדר מעוצב ומאובזר היטב לטובת הפעילות הנ"ל. ניתן לערוך בהם אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. רשת "ביטבוקס" בעלת הניסיון מפעילה בהצלחה רבה אתרים רבים.

    חדרי קריוקי  במיקום מנצח

    חדרי קריוקי באזור המרכז מתוכננים ומעוצבים היטב. הושקעה בהם מחשבה רבה והון לא מבוטל כדי להתאימם בצורה מושלמת לקהלי יעד מגוונים. יש כאלו המיועדים לשוחרי מוסיקת היפ הופ שהינה מוסיקה שחורה מתקופת ה"בלינג בלינג", אחרים לז'אנר הרגאי מאפריקה, יש למוסיקת רוק משנות הששים, ויש לסגנון ה"ביטבוקס" של כל הז'אנרים. בכל חדר יש מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכים, טלוויזיות, ציוד הגברה, מערכת תאורה שניתן לכוונן אותה עצמאית, וכמובן, טאבלט שעליו מותקנת אפליקציית שירים. כל משתתף יוכל למצוא לפחות מספר שירים אהובים ולשיר אותם כשברקע כולם מקשיבים או משתתפים. ניתן לשיר גם בזוגות ובקבוצות ולהפוך את האירוע לקבוצתי ומשותף. ניתן לרקוד, לאכול ולשתות, להגיב, לשוחח, לספר בדיחות ולגוון את האירוע על מנת להפוך אותו לחיוני ומעניין.

    אווירה נהדרת

    חדרי קריוקי מספקים אווירה נהדרת למשתתפים והמפיקים ובעלי האירוע יכולים להיות מרוצים מאוד. המקום אינטימי ומבודד מהסביבה החיצונית, המוסיקה הנהדרת, המערכות המתקדמות, העיצוב המיוחד ועוד מעניקים לכל אחד בנפרד ולכולם גם יחד חוויה מחשמלת ומרגשת עד מאוד. אירוע כזה ייזכר היטב. הוא מיועד למסיבות ימי הולדת ונישואין, למסיבות רווקות ורווקים, לימי וערבי גיבוש למורים, לעובדי הייטק ולארגונים אחרים. כל אחד יפיק הנאה ותועלת מערב שירה משוחרר.

    הנהלה מקצועית

    מומלץ להזמין שירות ומקום אצל רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין. על כל המערכת אחראית הנהלתה המקצועית בעלת הידע רב והניסיון המצטבר שהגיע מעשרות פרויקטים ואירועים עבור לקוחות שונים. היא תכין היטב את האתרים לקראת האורחים ותקפיד על כל הפרטים הגדולים והקטנים כאחד. כל האירוע יעבור חלק הודות למאמצים אלו. מומלץ להזמין די זמן מראש כדי לשריין תאריך מוסכם וחדר מועדף.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים