בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    בילוי מושלם בעיר ללא הפסקה – BeatBox

    בר קריוקי הוא אתר בילוי ייחודי ומהנה הממוקם בעיר ללא הפסקה. מוזיקה ושירה תמיד דברו אל ליבו  של האדם ויש בהם אלמנטים התורמים לשמחת החיים. ניתן לשיר בכל עת ובכל מקום אבל בילוי בקרב חברים ומקורבים שנועד בעיקר לשירה מעצים את החוויה. ניתן לערוך אירוע משגע בנסיבות שונות ולאורך כל השנה. רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין מציעה חדרי קריוקי באזורים שונים בארץ.

    חדרים מאובזרים ומעוצבים

    בר קריוקי תל אביב מיועד לאירוח מבלים רבים. ניתן למצוא בו חדרים בגדלים שונים שכל אחד מיועד לאירוח כמות אחרת של אורחים. כל החדרים מאובזרים בכל הציוד הנדרש וניתן למצוא בו מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכי טלוויזיה ומסכי ענק, ציוד הגברה ומערכת תאורה. לרשות האורחים קיים טאבלט ובו אפליקציה שבה ניתן למצוא שירים שונים מכל התקופות ובשפות שונות. כל השירים הפופולאריים אותם כולם אוהבים, ואחרים נוספים, יוקרנו על המסך וכל אחד בתורו יוכל לשיר אותם. בכל אירוע כזה עולות תחושות שונות של סיפוק, שיתוף, אחווה, קירוב לבבות, שמחה, עליזות ועוד. כל זאת לטובת אירוע חוויתי המשלב הומור, משחק, אוכל, שתייה, ריקודים ועוד.

    אירועים שונים

    ניתן להזמין את הבר לטובת אירועים שונים כמו: ימי הולדת, ימי נישואין, ערבי גיבוש במקומות עבודה, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. האירועים הללו נחשבים למיוחדים בזכות המקום המעוצב, הפרטיות, וכמובן, המוסיקה והשירים. ניתן למצוא חדרי קריוקי מעוצבים על פי ז'אנרים שונים ומגוונים.

    אירוע מרגש וזכור

    בר קירוקי תל אביב המצוי בבעלות רשת "ביטבוקס" נחשב למוצלח ומומלץ מאוד. כדאי להזמין די זמן מראש כדי לשריין את החדר המתאים מבחינת כל השיקולים. כל זאת בדרך לחגיגת אירוע מיוחד אשר ייזכר רבות וישאיר טעם של עוד. ניתן להזמין את החדרים לפרקי זמן שונים על פי צרכי הלקוחות.

     

     

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים