בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    אטרקציות מטורפות לימי הולדת

    יום הולדת יש רק פעם בשנה ואתם מחפשים אטרקציות לימי הולדת , אטרקציות שיצרו לכם חווית יומולדת מהנה ובלתי נשכחת. וודאי כבר מיציתם את רוב האפשרויות במהלך שנות חייכם – באולינג, פאב או מסעדה, טיול בטבע או נסיעה לחו"ל. לאחר שכבר עשיתם את כל זה, מה דעתכם על ערב יום הולדת בקריוקי ?

    אין דבר יותר משחרר ומגבש מלהעביר ערב שלם על במה תוך שאתם והחברים שרים את כל השירים האהובים עליכם. הצחוק, השמחה וההנאה מהולים באוכל משובח ואלכוהול מבטיחים כי תפיקו הנאה מקסימלית מיום ההולדת הקרוב.

    אטרקציות לימי הולדת 

    הקריוקי נתן הזדמנות נהדרת לכל אחד ואחד למצוא את הזמר שלו. חדרי הקריוקי של Beatbox מציעים בחירה מתוך מאגר ענק של שירים בו כל אחד ואחד יכול למצוא את השיר שהוא מתחבר אליו. ברגע שתעשו את הצעד הראשון עם השיר שהכי נוח לכם איתו – תראו איך לפתע אתם רוצים לשיר שוב ושוב. השירה היא דבר משחרר ומדבק, אין פלא שזה הפך ללהיט בכל המדינה.
    בחרתם לשיר ביום ההולדת ? כאן נכנסים לתמונה חדרי הקריוקי של Beatbox. סניפנו מתפרסים בכפר סבא ופתח תקווה ופותחים לכם את הדלת למוסיקה ממגוון רחב של סגנונות. כל חדר קריוקי מעוצב בסגנון מיוחד כך שכל ביקור שלכם אצלנו יקבל גוון שונה וייחודי. החדרים יכולים להכיל מספר משתנה של אנשים בהתאם לגודל האירוע, החל מ-7 אנשים ועד 70.

    אז מי יודע לעשות ביטבוקס ?

    קופסת הלהיטים של Beatbox תשמח להעניק לכם ערב חווייתי מאין כמוהו. פינוקי אלכוהול, אוכל ללא הגבלה ושתייה קלה יחכו לכם במקום, כאשר תוכלו להזמין את חבילת השירות הטובה והנוחה ביותר עבורכם בהתאם לצרכים ולתקציב העומד לרשותכם. אנו מנגד נעמיד מערכת סאונד ותאורה מתקדמת, חדרים נקיים ומרווחים, שירות אדיב והכי חשוב – אווירה משפחתית ונעימה, כך שתסיימו את יום הולדתכם עם חיוך גדול על הפנים.

    646428-POQ3NS-659-1024x684

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים