בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    אטרקציות לימי הולדת בפתח תקווה

    אטרקציות לימי הולדת בפתח תקווה בביטבוקס

    ביטבוקס הוא המקום שבו תוכלו לפגוש מגמה חדשה לגמרי לחגוג ימי הולדת ואירועים שונים, גם פרטיים וגם עסקיים. אם שאלתם את עצמכם איך ייתכן שתרבות הקריוקי תפסה כל כך חזק במקומות מסוימים, הרי שמועדון כמו ביטבוקס יכול לספק לכם את התשובה בהיותו מועדון ברמה אחרת לגמרי ממה שנהוג היה עד כה לפגוש בארץ. מדובר במתחם יוקרתי ומעוצב בצורה אלגנטית ומהודרת, כך שכל אירוע שתערכו בו ייראה יוקרתי ומכובד. באולם זה תוכלו לערוך ימי הולדת, פגישות מחזור, מסיבות פרטיות, מסיבות לכל מטרה והשקות, וליהנות מאירוח נהדר ונדיב לפי דרישתכם, עם כיבוד ושתייה וקייטרינג. תוכך כדי כל השמחה הזאת תוכלו להעלות לבמה את האורחים לחגיגית קריוקי אותנטית באמת שתשלהב את האווירה ותמריץ את הדינמיקה של המסיבה.

    מסיבת משתתפים ואטרקציות

    ככל שיש יותר משתתפים הלהוטים לקחת חלק במסיבה זאת, אטרקציות לימי הולדת בפתח תקווה כמו מסיבות יום הולדת במועדון קריוקי מכובד שכזה ייראו טוב יותר. אתם באים עם החברים שלכם, עם האורחים הנלהבים שרוצים להתנסות ולהשתתף בחגיגה, ואתם יכולים להקרין לפניהם סרטים ווידיאו קליפים, או משדרי ספורט בשידור חי בחדר פרטי לגמרי אם זאת מסיבת יום הולדת גברית של החבר'ה, ולשלב זאת עם חגיגית שירים ומוזיקה וריקודים, די ג'יי ומנחה לבחירתכם ותפריט משקאות וכיבוד להנאתכם. חדרי הקריוקי של ביטבוקס פתוחים לפניכם.

    המהפכה הקטנה של האיכות באירוח

    מה שביטבוקס מביאה הוא בעיקר מהפכה קטנה בתנאי האירוח, כך שהיום אפשר לגמרי ליהנות מאירוח פרטי עם חברים ועם אורחים בכל אירוע שלכם. ימי גיבוש של חברה או ימי מנהלים שיצטרכו להוכיח עצמם על הבמה הם רק חלק מהאפשרויות שעומדות לרשותכם וברמה ובסטנדרט אחרים לרמים ממה שנהוג בדרך כלל. הפרטיות נשמרת לכם כאשר אתם חוגגים בחדר שלכם או באולם גדול יותר, ואתם יכולים להזמין כל שירות וכל אטרקציה שמתאימה לכם לאותו ערב. הקריוקי הוא רק המנה העיקרית והכי מהנה, אבל אתם יכולים להוסיף לה עוד משלכם כדי להגביר את השמחה. זהו ערב חוויה גם לגדולים וגם לצעירים יותר, אז נסו את המסיבה שלכם בביטבוקס.

    sivan_shuv_ami_-17

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים