בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש מחלקתי

    אין כמו ערב גיבוש מחלקתי, ערב מיוחד שבו המחלקה שלכם מקבלת במה משלה. ערב צוות שכזה נועד להדגיש את חשיבותה של המחלקה שלכם ולהגיד תודה על כל המאמצים שאתם עושים לאורך השנה. מחפשים אטרקציה מקפיצה לערב הגיבוש? ביטבוקס מציעה לכם חדרי קריוקי מעוצבים המאובזרים בכל הטכנולוגיה החדישה שתגרום לכם להרגיש כמו במופע אמתי. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו מקומות לערב בלתי נשכח.

     ערב גיבוש מחלקתי – אירוע גדול לצוות קטן

    אם החלטתם לערוך ערב גיבוש של המחלקה שלכם, סביר להניח שיש לכם חברה גדולה. בערב זה אתם מעוניינים לחגוג עם צוות איכותי. אז מדוע כדאי לערוך ערב מחלקתי בנוסף לאירוע חברה? אלה כמה סיבות לכך:

    • אירוע מגבש יותר – בין עובדים מאותה המחלקה יש נושאים משותפים יותר, שכן הם עובדים יחד באותו התחום ומתראים בכל יום. משום כך, ערב קריוקי יזרום יותר ויהיה מהנה עבור כולם.
    • מיישבים את הסכסוכים – סכסוכים בין עובדים במחלקה אינם דבר טוב, מריבות ואי הסכמות מפריעות ברצף העבודה ופוגעות באווירה. השירה, לעומת זאת, מאחדת ומפייסת בין כולם, אפילו בין העובדים הסרבניים ביותר.
    • אירוע איכותי – כאשר מדובר בצוות קטן יחסית, ניתן לערוך אירוע איכותי יותר ואף להתכונן לקראתו: לבחור שירים אהובים או להזמין אוכל לפי תפריט מועדף.
    • כוחות מחודשים – אחת המטרות העיקריות של חדר קריוקי היא לעזור לכם לצבור כוחות חדשים לקראת חודשים רבים של עבודה אינטנסיבית. כך שגם אם עובר עליכם יום עבודה לחוץ, זכרו את קצב השירים היפים.

    כך תתכוננו לערב של שירה

    ערב גיבוש מחלקתי יכול להיות מהנה ומבדר הרבה יותר אם תדעו להתכונן אליו. לפני הכול, חשוב לבוא עם מצב רוח טוב. כן, זה לא תמיד קל לאחר יום עבודה מתיש, אבל זכרו – אתם באים למסיבה של החיים שלכם. שנית, כדאי ללבוש משהו ייצוג, אם כי לא מפואר מדיי. סביר להניח שיהיה מישהו שיצלם תמונות מהחדר ויפיץ אותם בפייסבוק, ולכן כדאי לכם להיראות טוב. ושלישית, כדי למנוע בזבוזי זמן מיותר (שהרי חדר הקריוקי שלכם עומד לרשותכם לזמן מוגבל), מומלץ לבחור מראש את כל השירים המועדפים.

    ערב גיבוש מחלקתי רעיונות

    בדרך כלל, הפקה של ערב גיבוש מחלקתי, בשונה מערב גיבוש לכלל החברה, היא הפקה צנועה אך אינטימית יותר. זאת, שבל העובדה שאתם עובדים על סמך תקציב מוגבל במיוחד, ויש לכם פחות אנשים שמגיעים לאירוע. יחדם עם זאת, מערכות היחסים של המחלקה שלכם הן יותר אישיות ולכן, אלו אנשים שאתם רגילים לבלות איתם כבר כמעט את כל שעות היממה שלכם. בדיוק מסיבה זו, אתם רוצים לשבור את השגרה עם פעילות מהנה במיוחד, כמו ערב שירה בחדר קריוקי. שם תוכלו להרגיש בנוח לזייף, לשיר וגם לצחוק אחד על השני. חדרי הקריוקי של חברת ביטבוקס מתאימים לכל ערב גיבוש מחלקתי ויכולים להיות חוויה בלתי נשכחת. 

    ערב גיבוש מחלקתי – שלושה כללים מנצחים שיהפכו אותו לבלתי נשכח

    אם אתם רוצים להוציא לפעול ערב גיבוש מחלקתי מוצלח, אתם רוצים לאפשר לכל העובדים שלכם לקחת חלק באירוע, לכן חשוב לפעול על פי שלושה כללי מפתח מוצלחים במיוחד

    • מיקום – כדי שיהיה לכם העובדים שלכם, הסטודנטים, ההורים והרווקים, נוח להגיע לאירוע, אתם רוצים למצוא מיקום מושלם שיכול להקל על כולם את ההגעה. חדרי קריוקי שממוקמים בקרבת מקום העבודה, ולא מצריכים מכם נסיעה ארוכה, יכולים להיות פתרון מושלם לכל העובדים שלכם. כמו כן, חשוב לקבוע את האירוע במועד שנוח לכמה שיותר עובדים, וכך למצמצם את כמות החסרים.
    • פעילות – כדי לאפשר לכל העובדים להנות, גם אם הם לאו דווקא אוהבים מוזיקה ושירה, אתם רוצים ליצור תוכנית לערב הגיבוש. לצד כמה שעות טובות של מוזיקה, זיופים וריקודים, מומלץ לחשוב על שנים או שלושה משחקי חברה, כמו למשל שאלון טריוויה על המנהלים, או חידון נושא פרסים מצחיק על הלקוחות שלכם. כך תהיו בטוחים שלכולם יש תחומי עניין שיכולים לעניין אותם במהלך הערב שלכם.
    • מה אוכלים – אל תשכחו שהחלק הכי טוב בכל התכנסות חברתית, ובוודאי בכל ערב גיבוש מחלקתי הוא האוכל. לכן רצוי לבחור תפריט אירוח מפנק שמתאים לתקציב שלכם, ויכול להפוך את האווירה למושלמת.

    חדרי קריוקי לערבי גיבוש

    חדרי הקריוקי של חברת ביטבוקס, שממוקמים בכל רחבי הארץ, מאחרים בשנים האחרונות יותר ויותר אירועי חברה וגיבוש. לכן, אם אתם רוצים להפוך את הצוות שלכם לצוות זמרים מנצח, אתם יכולים להצטרף לחגיגה. אנו נאפשר לכם ליצור את האירוע המושלם, בהתאם ליכולות התקציב שלכם, ובעזרתם של אני צוות אדיבים ומיומנים, כדי לקבל חוויה בלתי נשכחת.

    ערב-גיבוש-מחלקתי-1-300x212

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים