בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש לעובדים

    פעם או פעמיים בשנה מתקיים ערב גיבוש לעובדים. ערב מיוחד זה בא לשבור את כל המוסכמות, להוציא את העובדים מהמשרד כדי שיוכלו לרענן את כוחותיהם. רשת ביטבוקס מציעה חדר קריוקי מעוצב ומלהיב לכל העובדים המסורים שבאו לחגוג. מדובר בחדרים הכוללים את כל הציוד הדרוש לשירה בציבור: מיקרופונים, מערכות מולטימדיה, פינות ישיבה נוחות וכמובן – אוכל. ביטבוקס מציעה לכם תפריט מגוון הכולל  בשרים, צ'יפס ואלכוהול.

    אתם בוחרים את השירים

    המיוחד בחדר קריוקי הוא שאתם בוחרים את השירים שלכם. תוכלו לבחור כל קונספט שתרצו: שירי ארץ ישראל נוסטלגיים, שירי רוק קופצניים או שירי פופ מתונים. רק לפני שאתם בוחרים את השירים, כדאי לערוך רשימה בין כל העובדים, כדי שכולם יוכלו ליהנות מערב שלם של שירה וגיבוש חברתי.

    זה קורה הרבה פעמים ובהרבה מקומות עבודה – משרד גדול המכיל מספר חדרים, כמות גדולה של עובדים אשר לא מכירים אחד את השני לעומק ומסתפקים באמירת בוקר טוב ולהתראות. מה ניתן לעשות ?

    האופציה הפשוטה היא ערב גיבוש אשר יקרב בין העובדים יעזור להם להכיר אחד את השני .

    ערב זה עשוי לחולל פלאים לעסק שלך. אם בעבר לא היה דגש מיוחד על יחסי האנוש במשרד, הרי שהיום השירות הפך למרכיב העיקרי של כל עסק המעוניין להצליח ולהתקיים לאורך זמן. הדרך לתת שירותי טוב היא קודם כל לשמור על אווירה טובה בעבודה, והדרך לעשות זאת היא ליצור קשר חיובי בין העובדים, קשר חברי אשר ינעים את סביבה העבודה להם ולעמיתיהם.

    מדוע העסק צריך ערב גיבוש לצוות?

    ערב גיבוש, כשמו הוא, יגבש את העובדים סביב המכנה המשותף הראשוני והחזק – מקום העבודה. המשמעות היא כי ערב הגיבוש יחזק את הזיקה של העובדים לעסק, את הנאמנות שלהם ואת המחויבות לעזור לעסק להתקדם ולהצליח. ברגע שהעובדים זוכים להכיר לעומק את עמיתיהם ובעיקר את מעסיקיהם – כל יום עבודה הופך למהנה יותר, פריון העבודה עולה והאווירה הכללית יוצרת סביבה אליה הלקוחות אוהבים להגיע. האנרגיה החיובית במשרד תורגש מיד ואתם בתור בעלי עסק תצאו נשכרים.
    ישנם רעיונות שונים לגיבוש אך הדרך הטובה והמהירה לעשות זאת היא לכנס את העובדים בחדר מעוצב עם אלכוהול, מוסיקה ואפשרות לביטוי עצמי. ואיזה דרך טובה יותר לביטוי עצמי קיימת מאשר שירה ?

    Beatbox – הרבה יותר מעוד חדר קריוקי

    חדרי הקריוקי של Beatbox מציעים את הפתרון המושלם לערב גיבוש. לרשותכם יעמדו מגוון חדרים אשר כל אחד מהם מעוצב בקפידה ובסגנון אחר. המטבח שלנו מציע מגוון מנות ראשונות ועיקריות כמו גם שתיה קלה ובר אלכוהול. על ידי התאמה אישית של חבילת האירוח נדע להעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.
    פנו אלינו כעת וגלו מקום שהוא הרבה מעבר לחדר קריוקי.

    ערב גיבוש לצוות קטן

    את הצוות שלכם, אתם בונים לאורך תקופה ארוכה, ומשקיעים משאבים עצומים על מנת להפוך אותו לצוות המנצח, שיביא לתוצרים האיכותיים ביותר. אך אל תשכחו לרגע, כי גם אנשי הצוות שלכם, הם בסך הכול אנשים שיכולים להתמודד עם לחץ עד לרמה מסוימת. לפיכך, אין זה מפתיע לגלות כי מנהלים מודרניים, מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת להוציא לפועל, לפחות פעם אחת בשנה, ערב גיבוש לצוות שישבור את השגרה ויחזק את מערכות היחסים בין העובדים שלכם. ערב גיבוש מושלם בעייני רבים מתרחש דווקא בחדרי הקריוקי של חברת ביטבוקס, בגלל האפשרות להשתמש במוזיקה כגורם משחרר ומאחד, וליצור אווירה מיוחדת בכל פעם מחדש.

    איך לתכנן ערב גיבוש לצוות עובדים בחדר קריוקי?

    אם החלטתם שאתם רוצים לתכנן ערב גיבוש לצוות שלכם, ואתם כמו מנהלים רבים בוחרים להפיק אותו בתוך מתחם קריוקי, מומלץ לפעול בצורה מסודרת על מנת להפוך את האירוע להצלחה מסחררת. השלב הראשון הוא לבצע הערכה גסה של כמות המשתתפים באירוע, ולבחור כמה תאריכים שיכולים להתאים לכם. לאחר מכן, ניתן לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת ביט בוקס. אנו נלווה אתכם לאורך תהליך ההזמנה וההפקה. נאפשר לכם למצוא את המתחם הקרוב ביותר למיקום המשרדים שלכם, ולשריין את כמות החדרים הדרושה לכם למועד המתאים ביותר.

    לאחר מכן, מגיע החלק הכיפי יותר של הפקת האירוע. מלבד המוזיקה שתתנגן באופן קבוע ברחבי המתחם, אתם יכולים להוסיף עוד כמה וכמה אלמנטים שיהפכו את המסיבה שלכם למושלמת. בין אם על ידי הזמנה של תפריט משקאות חריפים, שירימו את מצב הרוח. הזמנת תפריט אוכל מיוחד לעובדים שלכם. להציב שולחנות נשנושים וקינוחים. כמו כן, אתם יכולים לחשוב גם על פעילויות מיוחדות נוספות שיהפכו את האירוע לאישי יותר, כמו למשל הענקת תעודות למצטיינים או תחרויות בין הצוותים השונים. משחקי החברה הם אלו שייחרטו בזיכרון הקולקטיבי, לצד הזיופים של מנהלי החברה.

    מתחם הקריוקי שיעניק לכם חוויה מושלמת

    בחירה בקריוקי היא בחירה בערב שכולו כיף. הרי אין מקום טוב יותר להשתחרר ממנו, אלא במתחם קריוקי שנמצא כל הזמן באווירה חיובית ומהנה. על כן, אם אתם רוצים להפיק אירוע כזה, אתם יכולים להשיג תוצאות מעולות לצוות שלכם. רק חשוב להקפיד על הפקה מושלמת, שעונה על כל צרכי העובדים שלכם ויכולה להיות בלתי נשכחת לאורך זמן. ולשם כך, אתם חייבים לפנות לחברה מקצועית ומיומנת, כמו ביטבוקס.

    חדר קריוקי להשכרה בתל אביב

    כל הסיבות לעשות ערב גיבוש לעובדים

    כל מי שמנהל עסק יודע שצריך להשקיע מידי פעם בערב גיבוש מיוחד לעובדים. זה נכון שתמיד מדובר על הוצאה כלכלית, אך בפועל, עובדים מרוצים הם עובדים שנותנים מעצמם הרבה יותר להצלחת העסק. לכן, אם גם אתם מתלבטים איזה ערב גיבוש לעובדים כדאי להפיק, חשוב שתדעו: מסיבת קריוקי זו בחירה מוצלחת במיוחד. כל מה שאתם צריכים כדי להפיק ערב גיבוש כזה זה בסך הכול לבחור את חדר הקריוקי המתאים לכם, ואת כל השאר כבר יעשו עבורכם אנשי המקצוע שבמקום. לכן חשוב לבדוק לאיפה אתם פונים כדי לשכור חדר קריוקי מתאים, ואין ספק שהתשובה הנכונה היא רשת ביטבוקס. לרשת הזאת יש לא מעט חדרי קריוקי פרטיים בעיצובים ובגדלים שונים, כך שברור שכאן תמצאו את מבוקשכם.

    ערב גיבוש לעובדים עם כל מה שצריך

    אי אפשר להפיק ערב גיבוש לעובדים ולחשוב רק על הפעילות. כלומר, זה טוב ויפה שכל העובדים שלכם ישמחו לשיר וייהנו מהחגיגה, אבל זה לא באמת מספיק. בפועל צריך גם לדאוג שלעובדים שלכם יהיה מה לאכול בערב הגיבוש, ואם אפשר, כדאי יהיה גם להוסיף אלכוהול טעים לכל העניין. זה נשמע לכם מוכר אבל לא ברור לכם מאיפה מתחילים לארגן אירוע מוצלח שכזה? כדאי לדעת שהיום הכול מחכה לכם בחדרי הקריוקי עצמם. זה אומר שאתם לא צריכים לדאוג לכל פרט בנפרד, אלא רק לשריין את התאריך שבו תרצו לעשות ערב גיבוש לעובדים.

    האם זה ייצא לכם יקר?

    אין מנהל עסק שחושב להפיק ערב גיבוש לעובדים ולא רוצה לדעת כמה זה יעלה. אפשר גם להבין מדוע, כי אחרי הכול, מדובר על הוצאה לא קטנה עבור העסק. החדשות הטובות הן שבהחלט יש אפשרות לשכור חדר קריוקי עם אוכל ושתייה ולא לשלם על כך הון עתק. במקרה של רשת כמו ביטבוקס, תוכלו לקבל גם הצעת מחיר נהדרת וגם שירות ברמה גבוהה, אז למה אתם מחכים? חדרי הקריוקי של הרשת מושקעים במיוחד והם מציעים את כל הטוב שאפשר לחלום עליו. רוצים להזמין מקום? חייגו למספר: 077-2318307 וכבר בשיחת הטלפון הראשונה תדעו שאתם בדיוק במקום המתאים לערב הגיבוש שאתם מתכננים.

    13406979_1007784319274740_7080272277541440711_n

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מידע נוסף בנושא

      איך לבנות ערב גיבוש לעובדים שלכם?

      אם אתם רוצים להפיק ערב גיבוש לעובדים שלכם, מהמעלה הראשונה, אתם צריכים לחשוב על כל הפרטים. אבל ראשית, רצוי להתחיל את התכנון בארבע נקודות מרכזיות:

      • מיקום – מנהלים רבים כיום בוחרים מיקומים מרכזיים לערבי גיבוש. זאת בשל העובדה כי הם רוצים לעודד את העובדים להגיע לבילוי, ללא קושי. על כן, הבחירה הקלאסית של מנהלים רבים היא בחדרי קריוקי מקצועיים שיכולים להכיל כמויות גדולות ומשתנות של אנשים בכל אירוע.
      • פעילות – מלבד מרתון השירים והזיופים שאתם עתידים לחוות בחדר הקריוקי, ניתן להכין פעילויות נוספות שמתאימות לאווירה בצוות שלכם. למשל, ניתן להתחרות בקבוצות, למשל בין מחלקות בתחרויות שירה או ליצור תחרויות ניחושים על שירים אהובים ומוכרים בעסק שלכם. כך תוכלו לשלב גם פעילויות גיבוש שיכולות להיות בעלות ערך רב לצוות שלכם.
      • פינוקים – במהלך הערב שלכם, אתם רוצים לאפשר לעובדים להנות מכל הפינוקים שמציע התפריט. ולכן, מומלץ לבחור חבילת אירוח בהתאם להיצע של חדרי הקריוקי, או אפילו להרכיב בעצמכם את התפריט שמתאים לכם.
      • מזכרות – עם אתם רוצים להשאיר את העובדים שלכם עם טעם טוב בסיום האירוע, ניתן לחשוב על מתנות קטנות ובעלות משמעות. כמו למשל גביעים למנצחים בתחרויות השונות, ושקיות ממותגות עם מתנות, לצד תמונות מזכרת מהאירוע. 

      ערבי גיבוש לעובדים שאוהבים לשיר

      את המשרד שלכם אתם מכירים כמו את כף היד. אתם נמצאים שם רוב שעות היממה ועובדים בשגרת יום יום לוחצת. אבל האם אתם מכירים את העובדים שמגיעים לעבוד איתכם בכל יום מחדש? בדיוק שלם כך, בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב מנהלים ואנשי משאבי אנוש לחשיבותו של ערב גיבוש לעובדים. אחת לתקופה אתם יכולים להגיע למתחם קריוקי מושלם, עם כל הצוות שלכם ולבלות יחדו על כוס בירה או ארוחת ערב, בפעילויות שירה מצחיקות ומהנות. אנחנו, בצוות המקצועי של חברת חדרי הקריוקי ביטבוקס, נאפשר לכם להגשים את כל החלומות שלכם ולהבטיח לעובדים שלכם את הערב המושלם והמהנה ביותר.

      קריוקי לעובדים שמחים יותר

      אומרים שמוזיקה היא מנוע שעוזר לנו לספק תפוקות טובות יותר בחיים. ולכן, אתם יכולים לאפשר לעובדים שלכם לקבל הפוגה מהנה, מוזיקלית ומרוממת רוח שיכולה לאפשר להם להעריך עוד יותר את מקום העבודה שלהם, ולהשקיע משאבים גדולים יותר במשימותיהם. אנחנו, צוות חברת ביטבוקס, נשמח לעזור לכם להפיק את האירוע הכי שווה שיש לטובות העובדים שלכם, ולהוציא אותו לפועל ללא תקלות.

      ערב גיבוש לעובדים רעיונות, ודוגמאות מוצלחות

      ישנן כמה וכמה דרכים בהן אתם יכולים להפתיע את העובדים שלכם. בחיפוש מידע על ערב גיבוש לעובדים רעיונות ודוגמאות רבות יכולות לעלות. בין היתר, תוכלו לקרוא רבות על:

      • ערבי קריוקי לצוותי החברה השונים. שם תוכלו לשבור את הדיסטנס ולאפשר לצוות שלכם לקבל זמן איכות מצחיק ומהנה במיוחד. היתרון הגדול הוא האפשרות למצוא חדרים גדולים, בקרבת מקום העבודה אשר יעניקו לכם הזדמנות פז לחגיגה מהנה של כל העובדים במשרד.
      • לצוותים התחרותיים יותר, ניתן להפיק ערב צוות בפיינטבול, שם תוכלו להוציא קצת אנרגיות ועדיין להתחרות זה בזה על ניצחון מושלם.
      • מי מכם שאוהב דווקא ערבי צוות רגועים יותר, ניתן לבחור בארוחת ערב ביתית שמכינים כל אנשי הצוות יחד. זו היא הפעילות הסולידית אך המקרבת ביותר, שכן כולכם עומלים יחד על הכנת הארוחה.
      • למתפנקים, ניתן להפיק ערב צוות במתחם סרטים מפנק. שם תוכלו לאכול יחד ארוחת ערב, לבחור סרט מושלם ולצאת להפוגה של כמה שעות מהשגרת השוחקת.

      ערב גיבוש לעובדים רעיונות

      לכל עסק או חברה, יש את המבנה הייחודי לה, וכפועל יוצא גם את צוות העובדים המיוחד שלה. על כן, גם כאשר אתם רוצים ליצור פעילויות מיוחדות לעובדים שלכם, אתם מעוניינים לחשוב על הדברים שהכי ישמחו או יפתיעו אותם. בדיוק מסיבה זו, רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן, חשוב לערוך מחקר. בכל הנוגע לתכנון ערב גיבוש לעובדים רעיונות של חברות אחרות, כמו למשל ערב קריוקי במתחם ביטבוקס הקרוב למקום העבודה, יכולים להתאים גם לכם, בשינויים קלים. על כן, מומלץ לחפש דוגמאות לאירועים של חברות דומות לכם, ולקבל השראה לתכנון האירוע שלכם.

      הבחירה שמתאימה להווי שלכם

      ואולם, אם אתם אנשי משאבי אנוש שרוצים לאפשר לצוותים שלכם לקבל את החוויה האולטימטיבית של הנאה במהלך ערב הגיבוש השנתי, גם אתם כמו מנהלים רבים נוטים לבחור במתחם קריוקי כמיקום מושלם. האפשרות ליצור אווירה נטולת לחצים, בה כל העובדים מרגישים בנוח לשיר ולרקוד יחד, היא דרך מקסימה לשבור את השגרה ולאחד את הצוות שלכם. אנחנו, הצוות של חברת ביטבוקס, נוכל לסייע לכם להביא את הצוות שלכם לחוויה שאין כמוה. לחברה, מתחמי חדרים בכל רחבי הארץ, אשר מתאימים לגדלים שונים של קבוצות עובדים. כך שאתם רק צריכים להחליט על כמות החדרים, על התאריך ועל המיקום שמתאים לכם, ותוכלו להתחיל לתכנן את האירוע שלכם בקפידה.

      ערב גיבוש לעובדים – מדוע דווקא חדר קריוקי?

      כאשר יש צורך לארגן ערב גיבוש לעובדים, המנהלים אינם מצליחים להגיע לכלל החלטה מהו המקום הטוב ביותר לערוך אותו. חדר קריוקי הוא המקום המושלם לא רק לכל מי שאוהב לשיר, אלא לערב צוות איכותי ומהנה:

      • אתם זוכים לשיר עם כל העובדים – וזה לא מעט. אם אתם עובדים בחברה גדולה, סביר להניח שאינכם פוגשים הרבה את העובדים מכל המחלקות. אולי אינכם זוכרים מתי בפעם האחרונה ראיתם את מנהלת החשבונות או את חבריכם הטוב ממחלקת השיווק. חדר קריוקי הוא המקום המושלם לעריכת פסק זמן מהעבודה ולמפגש חברתי.
      • תמיד יש מה ללמוד – בחדר קריוקי תגלו עד מהרה שיש כמה שירים שאינכם מכירים. זה מצוין, מכיוון שכך תרחיבו את האופקים שלכם ותזכו לאהוב שיר חדש שמאוחר יותר תחרשו עליו ביוטיוב.
      • כי יש אוכל – וזה לא מעט, במיוחד כשאתם מגיעים רעבים לאחר יום העבודה. בחברת קריוקי טובה ידאגו לספק לכם תפריט עשיר, כדי שהקיבה שלכם לא תקרקר באופן מביך באמצע השיר.
      • חוויה בלתי נשכחת – הבילוי המהנה שלכם בחדר קריוקי לא ייעלם בסיום האירוע. תוכלו לדון עליו לאחר מכן, להיזכר בזמן האיכות המשובח שבו ביליתם עם כל העובדים, ומי יודע? אולי תרצו לארגן שירה בציבור באופן פרטי, רק אתם וכמה חברים או קולגות.

      ערב גיבוש לצוות עובדים

      ערב גיבוש לצוות עובדים במועדון קריוקי יהיה מהנה וחוויתי מאוד. שילוב של מוסיקה, שירה עצמית וכיבודים שונים יהיה מושלם. ניתן למצוא חדרי קריוקי בגדלים רבים המותאמים לקבוצות בסדרי גודל שונים. כל חדר כזה מאובזר היטב בכל הציוד החשוב והנדרש. רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין מחזיקה בבעלותה מתחמי קריוקי ובהם חדרים רבים לבחירה.

      ערב גיבוש מצחיק לעובדים

      רשת "ביטבוקס" הינה מקצועית מאוד וכל מועדון מתוחזק היטב מכל הבחינות. לקראת אירוע יכינו המנהלים את המקום הנבחר תוך כדי הקפדה על כל הפרטים כולל הקטנים ביותר. מומלץ להזמין מקום אצלה די זמן מראש כדי לשריין חדר מוסכם. אירוע מוצלח ישדרג את מערכות היחסים בין העובדים.

      ערב גיבוש לצוות עובדים – חוויה נהדרת

      כל מועדון קריוקי מכיל מיקרופונים אלחוטיים איכותיים, מקרן, מסך ענק או מסך טלוויזיה, ציוד הגברה, מערכת תאורה המופעלת על ידי האורחים, וכן, טאבלט שעליו מותקנת אפליקציה המכילה שירים רבים. מרבית השירים הינם ישראליים ונוספים אליהם שירים בשפות זרות. כולם מגיעים מכל התקופות החשובות. במוסיקה בינלאומית ניתן למצוא ז'אנרים שונים והנהלת הרשת החליטה לעצב חדרים רבים בהתאמה אליהם. כך ניתן למצוא חדרים המותאמים לסגנון רגאי מאפריקה, לסגנון רוק משנות הששים, לסגנון ההיפ הופ שבו יש מוסיקה שחורה מתקופת ה"בלינג בלינג", וכמובן, "ביטבוקס" בסגנון הקלאסי של כל הז'אנרים. כל מארגן אירוע יכול לבחור את הסגנון המתאים להרכב המשתתפים ולטעמו האישי. כל משתתף יוכל למצוא לפחות מספר שירים האהובים עליו אותם הוא יוכל לשיר מול המקרן.

      שירות למוסדות שונים

      ערב גיבוש לצוות עובדים בקונספט של מסיבת קריוקי יכול להתאים לארגונים שונים: למורים בבתי ספר, לחברות הייטק, למשרדי עורכי דין המגיעים לעבודה מעונבים ועוד. החדרים הינם פרטיים ומבודדים את האורחים מהעולם ומשכיחים מכל אחד מהם את בעיות היום. היתרון של האירוע הוא בשיתוף הקבוצתי, שכן, ניתן לשיר ביחידות, בזוגות ואפילו בצוות. נתן להגיב על זיופי שירה להחמיא על שירה מקצועית, לספר בדיחות ועוד. כאשר מוסיפים סוגי אלכוהול לתפריט, אזי מצב הרוח אך עולה ואווירה הופכת למחשמלת וחיונית.

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים