בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש למבוגרים

    לא רק ילדים אוהבים לבלות. גם המבוגרים מעוניינים לעשות הפסקה מהעבודה השגרתית והתובענית שלהם ולצאת לבלות. העניין הוא שבניגוד לילדים אוהבי המשחקים וההפעלות, לא תמיד קל לרצות את האדם הבוגר ולארגן ערב גיבוש למבוגרים. למרבה המזל, ביטבוקס מעניקה לצעירים ולצעירים ברוחם פעילות מרתקת – ערב שירה בחדר קריוקי פרטי השייך רק לחוגגים במהלך האירוע.

    ערב גיבוש למבוגרים – ערב בסימן שירה

    אין אדם שלא אוהב לשיר. יש אנשים המרחיקים לכת, הם אוהבים כל מוסיקה קצבית ואינם מתביישים לשיר גם במקומות ציבוריים. בדיוק בשביל אנשים כאלה ורבים אחרים קיימים חדרי קריוקי מעוצבים ומרהיבים המציעים פעילות של פעם בחיים לאנשים שאוהבים לשיר. באופן כללי, ערב גיבוש למבוגרים מתאים למגוון רחב של אירועים, אלה רק כמה מהם:

    • ערב צוות – כל מקום עבודה מקיים מדי פעם ערב צוות איכותי עבור העובדים שלו. בערב זה יכולים העובדים לשיר יחד ולהכיר אחד את השני טוב יותר.
    • מסיבת פרישה – יש לכם עובד שעומד לפרוש לגמלאות? פרידה מתקשרת אצלנו לדבר בלתי נעים ועצוב מעט, אך ניתן לרכך אותה באמצעות ערב שירה מרגש. אחרי הכול, כל סוף הוא התחלה חדשה.
    • ערב בשלייקס – אם עברתם כבר את גיל הפנסיה, יש לכם שפע של זמן פנוי שאתם מעוניינים לנצל למטרות נעלות. אחת המטרות האלה היא מפגש עם אנשים הדומים לכם. אם נמאס לכם לשבת על הספסל כל היום לדבר על החיים, פשוט הירשמו לערב שירה בחדר קריוקי. תוכלו לבחור את השירים שלכם ולהיזכר במנגינות ישנות של שירי ילדותכם.
    • מסיבת הפתעה – כן, גם מבוגרים חוגגים יום הולדת. אם אתם רוצים לארגן לחברכם מסיבה שלא תישכח, קחו אותו לחדר קריוקי. הוא לא יפסיק להודות לכם הרבה אחרי שהמסיבה תסתיים.

    ומה עם הילדים?

    חדר קריוקי אינו מיועד רק לאנשים מבוגרים, מכיוון שהשירה משותפת לילדים ומבוגרים כאחד. משום כך, חדר שירה מעוצב ומיוחד הוא דרך טובה להעביר את הזמן עם כל המשפחה או לחגוג מסיבות מצווה. כי אין דבר משמח יותר מילדים ששרים ורוקדים בקולי קולות ומוציאים את המרץ שהצטבר במהלך ישיבה ממושכת ביום לימודים ארוך.

    ערב גיבוש למבוגרים עם קריוקי לא מהעולם הזה

    ערבי גיבוש הם זמן מצוין לבלות עם קבוצת חברים קרובה ולהעמיק את מערכות היחסים בסביבה שאינה הסביבה הטבעית שלכם. בדיוק מסיבה זו, כיום ישנן יותר ויותר קבוצות שפונות להפיק ערב גיבוש למבוגרים, מקרעים שונים, דווקא בתוך חדרי קריוקי. בין אם מדובר על קבוצות עובדים, קבוצות חברים ואפילו קבוצות מאורגנות מהרשתות החברתיות השונות. כך ניתן להכיר פנים אל פנים את האנשים איתם אתם מנהלים קשרים יום יומיים ולהפוך לחברים גם בחיים האמיתיים. אנחנו, צוות חברת ביטבוקס, מציעים חדרי קריוקי שמתאימים בדיוק למסיבות כאלה. ערב גיבוש למבוגרים כבר ממזמן הפך להיות חגיגה שמלכדת יחד את כולם סביב מוזיקה, אוכל ואלכוהול איכותי אצלנו בחדרי הקריוקי.

    איך להפיק ערב גיבוש למבוגרים בחדר קריוקי?

    אם אתם מעוניינים להפיק ערב גיבוש למבוגרים בחדרי קריוקי, אתם ממש לא לבד. ישנם יתרונות רבים שבגללם קבוצות רבות מחליטות להרים אירועים מסוג הזה, כמה למשל: 

    • נושא הערב – אתם יכולים לבחור את הנושא שילווה אתכם לאורך הערב. אם למשל מדובר על ערב גיבוש של חברים מבית הספר היסודי, ניתן לבחור בשירים רק מתקופת הלימודים אשר יזכירו לכם בצורה נוסטלגית את החוויות הכי מיוחדות של תקופת בית הספר.
    • כמות החדרים – לא משנה כמה אנשים אתם רוצים להזמין לאירוע, אתם יכולים לבחור את כמות החדרים שמתאימה לכם. כך לא תרגישו צפיפות בחדרים והאורחים שלכם יוכלו לטייל מחדר לחדר על מנת להכיר את כל המשתתפים ונושאי החדרים השונים.
    • אלכוהול – אין דרך טובה יותר להרים את המסיבה שאתם רוצים להרים, אלא בעזרת בר משקאות אלכוהוליים מפנק. החל מבירות ועד לוויסקי ומשקאות חריפים נוספים, אתם תוכלו לאפשר לאורחים לבחור את המשקאות שיעזרו להם לחגוג כמו שצריך.
    • פעילויות משלימות – מלבד השירים שיתנגנו לאורך כל הערב, אתם יכולים להחליט על פעילויות נוספות בערב, כמו למשל תחרות שירה בין המשתתפים השונים.
    • ציוד מקצועי – את חדרי הקריוקי השונים אנו ממלאים בציוד סאונד איכותי ומקצועי, אשר מעניק לכם חוויית שירה מושלמת, לאורך שעות ארוכות

    הפקה ערב גיבוש למבוגרים שרוצים לחגוג בשירה

    ערב גיבוש לחברים הקרובים הופך למצחיק הרבה יותר, אם אתם משתחררים ומרשים לעצמכם להנות בתוך אחר מחדרי הקריוקי של חברת ביטבוקס. אנו נבטיח לכם את כל הציוד הכי מקצועי והשירות הטוב ביותר, ואתם רק צריכים לאסוף את כל החברים ולהגיע לערב בלתי נשכח יחד.

    sivan_shuv_ami_-17

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים