בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    צוות שמזייף ביחד – מצליח ביחד

    ערבי גיבוש לעובדים במרכז בחדרי קריוקי יהיו מוצלחים וחווייתיים. פעילות קבוצתית המשלבת שירה לצלילי מוסיקה ופינוקים נוספים ישפיעו מאוד ויתרמו לאחווה וגיבוש אצל המשתתפים. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים המותאמים לקבוצות בהרכבים מגוונים. רשת "ביטבוקס" מחזיקה מבחר של חדרים כאלו לבחירה.

    ערבי גיבוש לעובדים – רק בחדרי קריוקי

    כל חדר כזה מאובזר בכל הציוד הנדרש ובכלל זה: מיקרופונים אלחוטיים, מסך ענק או מסכי טלוויזיה, ציוד הגברה, מערכת תאורה הנשלטת על ידי המשתתפים, וכן, טאבלט שבו אפליקציה המכילה שירים רבים. רובם הם ישראליים אבל יש גם זרים. כולם מכל התקופות. ניתן למצוא ז'אנרים שונים שהתפתחו במוסיקה העולמית ובהתאם אליהם עוצבו מספר חדרי קריקוי. כך ניתן למצוא עיצוב המתאים לסגנון רגאי מאפריקה, לסגנון היפ הופ של מוסיקה שחורה, לסגנון רוק משנות השישים, וגם שירי "ביטבוקס" של כל הז'אנרים הללו. כל מפיק אירוע יבחר את החדר המתאים לטעמו האישי ואת סגנון המוסיקה הרצויה. בארגון שעובדיו מגיעים מקהלים מגוונים יבחרו, מן הסתם, בסגנונות סולידיים. יחד עם זאת, כל אחד יוכל למצוא את השירים האהובים עליו מתוך המבחר העשיר הקיים.

    פעילות קבוצתית מגבשת

    ניתן לשיר ביחידות אבל גם בזוגות ובקבוצות. באירוע כזה יגיבו אנשים לזיופי שירה, יעודדו זמרים מוכשרים ותיווצר דינאמיקה חיובית. האירוע מתאים לאנשים שכבר מכירים אחד את השני אבל ישתלבו בו גם אחרים שעדיין חדשים במערכת.  המקום הוא פרטי וסגור וייצור את האינטימיות הנדרשת. טוב להיות מנותק זמנית מהעולם החיצוני וליהנות בחברה טובה. האירוע ייצור אנרגיה חיובית שתשפיע בהמשך במהלך העבודה.

    תשתיות מקצועיות

    רשת "ביטבוקס" מחזיקה ברשותה מספר חדרי קריוקי באזורי גוש דן ובאזורים אחרים. כולם מתוחזקים היטב ועל רמה גבוהה. לקראת כל אירוע חשוב כזה יכינו את האתר הנבחר בהתאם לצרכי המשתתפים. תהיה הקפדה על כל הפרטים הגדולים והקטנים על מנת שבעלי האירוע יהיו שבעי רצון. בדרך זאת תהיה ההצלחה מובטחת ותשאיר טעם של עוד.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים