בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש לנשים

    נוכחותן של הנשים בעבודה לא הייתה מובנת מאליה במאות הקודמות. היום משמשות הנשים כעובדות מהמניין במחלקות שונות – החל מעובדות זוטרות ועד סמנכ"ליות. ערב גיבוש לנשים מיועד להדגיש את חשיבותה של האישה בכל חברה ולהודות לה על המאמצים שהיא עושה למענה. חברת ביטבוקס מציעה חדרי קריוקי לכל הנשים שאוהבות לשיר ורוצות להיות זמרות לערב אחד.

    מדוע כדאי לארגן ערב גיבוש לנשים?

    ערב גיבוש הצוות הנשי הוא אירוע מיוחד ועוצמתי המיועד לכל עובדת באשר היא. הבוחרות להשתתף בערב שכזה יכולות ליהנות ממגוון רחב של יתרונות:

    • ערב משחרר – אחת המטרות העיקריות של חדר קריוקי הוא לגרום למשתתפים להשתחרר במהלך האירוע. יש נשים החוששות "לצאת מכלל שליטה" בערב מעורב מטעמי צניעות או דת. משום כך, ערב גיבוש לנשים מיועד במיוחד בשבילן. כשאין גבר בסביבה, הן יכולות לשיר, לרקוד וגם קצת לשתות. כי לאחר יום עבודה עמוס, זה כל מה שהאישה מבקשת.
    • להתחבר אל הנשיות – ערב גיבוש המיועד לנשים מסייע לאישה להתגאות במי שהיא לא רק ביום האישה, אלא בחיי היום יום. שירה וריקוד הם פעולות מרהיבות עבור כל אישה באשר היא.
    • ערב של חברות – אם אתם מצויות ביחסים טובים עם כל העובדות, סביר להניח שאתן חברות. כך שערב גיבוש נשי אינו רק ערב צוות בשבילכן, אלא ערב מרהיב שבו אתן נהנות עם החברות שלכן. במקרה זה אתן זוכות להנאה כפולה ומרשות לעצמכן לשיר ולרקוד ביתר התלהבות.
    • ערב לעובדות חדשות – כל מי שהתקבלה פעם לחברה חדשה, יודעת עד כמה מורכבים הימים הראשונים בצוות שבהן יש צורך לנסות ליצור רושם טוב. ערב צוות נשי הוא הזדמנות נהדרת להתחבר אל הנשים ולהרגיש אחת מהצוות.

    לא רק לנשים

    חדרי קריוקי אינם מיועדים רק לנשים, כמובן. ישנן חברות אשר עורכות ערב צוות לגברים בדיוק כמו לנשים. אך מעבר לכך, חדרי קריוקי מתאימים לאירועים מגוונים. ניתן לערוך בהם אירוע בר מצווה/ בת מצווה, מסיבת רווקים/ רווקות או מסיבת שחרור. מעבר לכך, חדר שירה מעוצב הוא רעיון נהדר לבילוי משפחתי, שכן אין בן משפחה שאינו אוהב לשיר.

    ערב גיבוש לנשים בקונספט שירה מטורף

    אין כמעט אישה שלא מרגישה את הלחץ של היום יום מכריע אותה, ורוצה לקחת פסק זמן עם החברות הכי קרובות שלה על מנת לבלות בערב מהנה ושונה. בדיוק לשם כך, קבוצות נשים רבות מעוניינות להפיק ערב גיבוש לנשים, על מנת לשבור את השגרה וליצור חוויות קטנות חיוביות באמצע החיים. בין אם אתן חברות טובות, קולגות לעבודה או סטודנטיות, אתן יכולות למצוא לעצמן מקום מושלם לגיבוש בכל אחר מחדרי הקריוקי המושלמים של חברת ביטבוקס. החדרים, בפריסה ארצית מתאימים לכן בדיוק ומאפשרים לכן לקבל את חווית השירה האולטימטיבית, גם אם אתן ממש לא מצטיינות בשירה. כך כולכן תוכלו להכיר חברות חדשות או להעמיק קשרים מוכרים, תוך כדי שירה מהנה של מוזיקה אהובה לבחירתכן.

    ערב גיבוש לנשים – משתחררות מהלחץ ונהנות עם חברות

    את מרבית הימים שלכן, אתן מעבירות בריצות בין מקום העבודה, הילדים, הלימודים והמשימות השוטפות של הבית. כך שאין זה מפליא לגלות עד כמה קשה למצוא לעצמכן רגע של נחת ולבלות ללא עכבות. כאשר נוצרת הזדמנות כזו, ואתן יכולות לקחת חלק באירוע ערב גיבוש לנשים, אתן מוכנות להשקיע משאבים רבים על מנת להוציא את התוכניות לפועל, במהירות האפשרית.

    ערב גיבוש בחדר קריוקי הוא ערב שקל מאוד להפיק ועוד יותר קל להנות ממנו. ראשית, ניתן להזמין חדרים לקבוצות גדולות של חברות, כך שכולכן תוכלו להנות יחד, בנינוחות. עלות החדר תלויה הן בכמות הארוחות, והן בסוג חבילת האירוח אותו אתן מעוניינות לרכוש. החבילה יכולה לכלול נשנושים לאורך הערב, כמו צלחות צ'יפס, ושתייה קלה, בבסיס. אך אם אתן מעוניינות להשקיע בעצמכן, אתן יכולות לרכוש חבילת VIP שכוללת בין היתר גם משקאות אלכוהוליים, קינוחים ואוכל רב יותר מהתפריט.

    הצוות שלנו נמצא במקום גם כדי להגיש לכם את כל המשקאות והמאכלים אותם אתן רוצות להזמין. אך יחד עם זאת, אנו נמצאים במקום כדי לעזור לכן להכיר את מערכות הסאונד ולטפל בתקלות במידה ויש כאלו. כך שאתן יכולות רק להגיע ולהנות.

    החלטה של רגע בין חברות

    היתרון הכי גדול בחדר קריוקי  לאירועי ערב גיבוש לנשים הוא האפשרות לבצע הזמנה גם בהתראות קצרות יחסית. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא להחליט, להתקשר אל הצוות של חברת ביטבוקס, ואנחנו נמצא במהירות את החדר שמתאים לצרכים של כל בנות הקבוצה ויכול לספק לכם את החוויה המושלמת לאירוע שלכן.

    13925514_1038406572879181_3918444724921460116_o

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים