בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    ערב גיבוש למורים

    המורים בישראל עובדים קשה כל השנה. הם עמוסים בעבודות, עריכת שיעורים, בדיקת מבחנים וויכוחים בלתי פוסקים עם התלמידים והוריהם. לעתים כדי להתרענן מעט מהעומס, מתקיים ערב גיבוש למורים. ערב מיוחד שבו יכולים המורים להכיר תודה למקצוע שמלכד אותם, וכמובן לרכל קצת על התלמידים וההורים שעמם הם נאלצים להתמודד מדי יום ביומו. רשת ביטבוקס מציעה חדרי קריוקי משובחים שבהם אפשר לשיר ולחגוג עד אור הבוקר.

    ערב גיבוש למורים – ולא רק למורה לזמרה

    ערב שכולו שירה ואחווה מתאים לכל המורים באשר הם, אבל אם יש ביניכם מורה למוסיקה, אל תתפלאו אם היא תתחיל לנצח עליכם כמו על תזמורת. על כל פנים, כך תוכלו להתכונן היטב לאירוע המיוחד:

    • בחרו את השירים שלכם – כשאתם יושבים לשתות קפה בחדר המורים בהפסקת הצהריים, ערכו רשימה של השירים האהובים עליכם. אלה יכולים להיות שירי ארץ ישראל הישנה והטובה או שירים מקפיצים (ניתן גם לעשות מיקס). כדי שכולם ייהנו, מומלץ לבחור שירים מכמה סוגים.
    • זה הזמן להיראות טוב – אמת, אינכם הולכים לחתונה או בת מצווה, אך ערב גיבוש למורים הוא רגע מתאים לשלוף את השמלה היפה בארון. כך תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם.
    • תעדו את האירוע – שירה בחדר קריוקי היא אירוע מיוחד שכדאי לצלם ולהקליט כדי להפיץ את המידע ברשת ולהוכיח שגם מורים יודעים לבלות. מעבר לכך, תוכלו להדפיס את התמונות היפות ולשמור אותן באלבום תמונות. כך יהיה לכם מה להראות לנכדים בבוא העת.
    • אל תבחרו יום לחוץ מדיי – כאשר אתם בוחרים יום בילוי, אל תזמינו יום בידיעה שיש לכם דברים רבים לסדר מחר כמו כתיבת תעודות או בדיקת מבחנים. אחרת, רובכם תחשבו רק על העניינים האלה מבלי לבלות באמת.

    לא רק למורים

    ערב גיבוש בחדר קריוקי מתאים לא רק למורים, אלא גם לכל צוות של עובדים אשר מעוניין לבלות ולשיר. משום כך, את חדרי הקריוקי פוקדים עובדים רבים: אנשי הייטק, מנהלי חשבונות, עורכי דין, רופאים, מזכירות ואפילו מוזיקאים. כי אין אדם שלא מעוניין להשתחרר ולשיר בקולי קולות את השירים המועדפים עליו.

    ערב גיבוש למורים

    בתור מנהלות או רכזות שכבה בבית ספר, אתן מאוד מודעות לכמות העומס והלחץ איתו מתמודדים ומתמודדות המורים בצוותים שלכם לאורך חודשי העבודה הארוכים. על כן, אחת מהדרכים הטובות ביותר לשחרר את הלחץ ולהעניק לעובדים כמה שעות של נחת היא על ידי הפקת ערב גיבוש למורים. האירוע יכול להתרחש כמעט בכל ערב בשנה, ולעיתים רבות אפילו כמה פעמים בשנה. זו היא הזדמנות נהדרת לצאת מהשגרה, ולבלות זמן רב יותר עם החברים שלכם לחדר המורים. כך ניתן להגבר את הצוות ולשפר את יחסי העבודה בשגרה. אם רוצים להפיק ערב גיבוש למורים שלכם, בחדר קריוקי, ניתן לפנות לחברת ביטבוקס, ואנו נעזור לכם לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על מנת להפוך את האירוע למושלם.

    ערב גיבוש למורים – הבמה כולה שלכם

    מורים, שרגילים להיות כל יום במרכז במת הכיתה, אל מול קהל של תלמידים, יכולים להנות הרבה יותר מכל אחד אחר מערבי קריוקי. אחרי הכול, מרביתם לא סובלים מפחד הבמה והם מוכנים לקחת קצת סיכונים על מנת ליהנות, גם אם יהיו זיופים. על כן, ערב גיבוש למורים בבית הספר יכול להפוך מהר מאוד לאירוע שמשלב צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים. המורים שעובדים זה עם זו באופן מצוד למדי לאורך כל ימות השנה, ולא תמיד מתפנים לשיחות אישיות ולהיכרות עמוקה יותר, יכולים למצוא את עצמם לומדים להכיר את הקולגות.

    את הפלייליסט אתם יכולים להרכיב יחד, ממבחר רחב של שירים. החל משירי ארץ ישראל ועד לזיכרונות פופ ורוק של שנות השמונים והתשעים. הכול תלוי בכם. מערכת הקריוקי המתקדמת, מאפשרת לכם לבצע חיפוש מהיר ולהרכיב את רשימת השירים לאורך הערב. במקביל, לחדר יוגשו כל המשקאות והמאכלים שאתם רוצים על מנת לאפשר לכם לבלות ללא הפסקה לאורך כל שעות ההשכרה של החדר. עם סיום האירוע, תוכלו להחזיר את כל הציוד למקומו, ולחזור לשגרת העבודה הרגילה. ההבדל היחיד יהיה הגיבוש המושלם של הצוות שלכם, שיהפוך את החיים בבית הספר לחברתיים ומיוחדים הרבה יותר. 

    הפוגה קצרה מהשגרה הלחוצה

    את הלחץ שחווים המורים כמעט כל יום, אתם יכולים לתעל לכדי ערב בלתי נשכח של צחוקים, וכך לשפר את התקשרות הבין אישית של הצוות ולהביא ליחסי עבודה טובים הרבה יותר. אנחנו, צוות חברת ביטבוקס, נאפשר לכם ליצור את הערב המושלם ונהיה שם על מנת לספק שירות ולעזור במקרה תקלה, בצורה מקצועית.

    חדר_קברט_1

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים