בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    נפרדים מהרווקות בדרך מקורית ומהיה במיוחד!

    מסיבת רווקות במרכז במועדון קריוקי עשויה להיות מרגשת וחווייתית עד מאוד. השילוב של מקום אינטימי המנותק מהסביבה החיצונית, מוסיקה, ריקודים ועוד הינו מנצח. ניתן למצוא חדרים בגדלים קטנים המעוצבים בצורה מתאימה שכולם מאובזרים היטב. מסיבת רווקות מוצלחת תפתח את התיאבון לקראת הנישואין העומדים להגיע בקרוב. רשת "ביטבוקס" הידועה מחזיקה ברשותה מועדוני קריוקי באזור גוש דן והמרכז ובאזורים אחרים בארץ.

    הדרך הנכונה ליהנות

    מסיבת רווקות במרכז המשלבת שירה וריקודים, אוכל, שתייה כולל אלכוהול ופעילות משלימה נוספת תעניק לכלה לעתיד רגעים מושלמים בחברת ידידותיה הקרובות ביותר. למסיבה כזאת מגיעות חברות ובנות משפחה המכירות, לרוב, אחת השנייה והן תשמחנה לשיר ו/או לזייף בחברה טובה. הסאונד המופק ממערכת ההגברה הינו נהדר. בכל מועדון כזה יש מיקרופונים, מקרנים, מסכי טלוויזיה ומסכי ענק, מערכת תאורה הניתנת להפעלה על ידי המשתתפים וטאבלט שבו אפליקציה המכילה כמות גדולה מאוד של שירים. חלקם ישראליים ואחרים זרים פופולאריים מכל התקופות. כל אחת הלוקחת את המיקרופון יכולה לשיר לבד, עם חברה נוספת או בקבוצה וליצור הרכבים מעניינים ונחמדים.

    מועדונים מעוצבים

    ניתן למצוא ז'אנרים שונים של מוסיקה והנהלת הרשת בחרה לעצב מועדונים שונים על פי הסגנונות שלהם. כך יש המעוצבים בהתאם למוסיקת רגאי מאפריקה, למוסיקת היפ הופ שחורה, רוק משנות השישים ול"ביטבוקס" המכילה את כל הז'אנרים. כל מפיקת או בעלת ערב יכולה להזמין על פי טעמה האישי וליהנות מהמוסיקה אותה היא אוהבת. האווירה הנוצרת בתוך אירוע כזה היא אינטימית, כפיית ומשוחררת מאוד.

    הכנת האירוע

    רשת "ביטבוקס" מארגנת כל אירוע בהתאמה מרבית לבקשות וצרכי המזמינה. כמובן, שהתשתית הקיימת תיבדק אבל בנוסף לכך תדאג ההנהלה לכל הפרטים – הקטנים והגדולים כאחד. משום כך, מומלץ להזמין אצלה את המקום וכדאי לעשות זאת די זמן מראש כדי לשריין חדר מוסכם. חתונה היא אירוע משמעותי בחיים וההכנות אליה חייבות להיות מרגשות מאוד. מסיבת רווקות במרכז היא חלק חשוב בה.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים