בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מקום הבילוי החם ביותר ברמת החייל, תל אביב!

    חדר קריוקי רמת החייל נחשב למקום נהדר לקיום אירועים ומפגשים חגיגיים ומהנים. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים שכולם מאובזרים ומעוצבים היטב. שירה ומוסיקה תמיד מעניינים ומוסיפים ריגוש לאירועים, וכאשר הם בלב הפעילות אזי העניין בהם אף עולה. החדר זמין לאורך כל היום ומרבית ימות השנה. רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין מפעילה את החדר הנ"ל ורבים נוספים.

    חדר קריוקי לאירועים מהנים

    חדר קריוקי רמת החייל ממוקם במקום נהדר וניתן להגיע אליו בקלות. בכל מתחם ניתן למצוא לפחות חדר אחד וברבים אחרים מספר כאלו. בכל אחד תשתית מתאימה לפעילות, ובין היתר, מיקרופונים אלחוטיים, מערכות הגברה, מסכי ענק, מסכי טלוויזיה, מערכות תאורה שניתן לכוונן עצמאית, וכן, טאבלט שמותקנת בו אפליקציה עם המון שירים. יש שירים ישראליים או אחרים בשפות זרות מכל התקופות. ניתן להקרין את השקופית עם המילים על המסך ולשיר. ההנאה יכולה להיות אינדיווידואלית או קבוצתית. כל אחד יכול לשיר ביחידות, עם בן זוג, בתוך קבוצה ועוד. המערכת המושקעת תספק את הווליום והצלילים העשירים והנעימים וההרגשה היא נהדרת. ניתן גם לרקוד, לאכול ולשתות להגברת העניין והחוויה. הפעילות הקבוצתית מהנה מאוד וניתן להגיב על זיופים, להביע מילות הערכה למוכשרים מבין הזמרים, לצחוק, לעלוז ולשמוח היטב. זאת חוויה שונה שלא ניתן למצוא במסיבות אחרות.

    אירועים מגוונים

    חדר קריוקי רמת החייל מיועד לאירועים פרטיים כמו: ימי הולדת ונישואין, מסיבות רווקות ורווקים ועוד. בנוסף יכולים להזמינו עסקים, בתי ספר, חברות וארגונים אחרים לטובת מפגשי גיבוש וכיף הנעשים באווירה משוחררת. ניתן למצוא חדרים בסגנונות שונים המעוצבים על פי ז'אנרים של מוסיקה ייחודית.

    הזמנה מסודרת

    מומלץ להזמין שירות אצל רשת "ביטבוקס בעלת המקום. מנהלי האתר יקפידו להכינו היטב לקראת האירוע על מנת שהוא יעבור בצורה חלקה ומהנה. שירת קריוקי תמיד עושה טוב על הנשמה והאירוע ישאיר טעם של עוד.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים