בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    מחפשים מקום לציין אירוע באזור ראש העין?

    חדר קריוקי ראש העין מארח מסיבות ואירועים של תושבי העיר וסביבתה  הקרובה. אין כמו שירה ומוסיקה לעורר אצל כל אחד חושים ורגשות חיוביים. כאשר מגיעים לאירוע מאורגן וחגיגי הרגשות אך מתעצמות והופכות לחוויה בלתי נשכחת. המקום מעוצב בצורה מתאימה ויש בו את כל הציוד המיועד למסיבה עליזה ומרגשת. רשת "ביטבוקס" המחזיקה את האתר מחזיקה רבים נוספים באזורים שונים בארץ.

     

    חדר קריוקי עם ציוד משוכלל ואיכותי

    חדר קריוקי ראש העין מאובזר במיטב הציוד החדיש, ובין היתר, במיקרופונים אלחוטיים, מקרן, מסכים, טלוויזיות, ציוד הגברה, מערכת תאורה המופעלת אישית וכן, בטאבלט שבו אפליקציה המכילה שירים ישנים וחדשים. חלקם ישראליים פופולאריים ואחרים וחלקם בשפות זרות. ניתן להקרין את מילות השיר הנבחר ולשיר אותו ביחידות, בזוגות, בקבוצות ועוד. ניתן לרקוד במקום, לאכול ולשתות ולקיים ערב מהנה ומשגע בחברת אנשים מוכרים ואהובים. ניתן להזמין לכבוד יום הולדת, יום נישואין, ערב גיבוש של חברה, בית ספר ומקום עבודה אחר. כמובן, שהמקום מתאים גם למסיבת רווקים ורווקות בהם ניתן לשתות גם אלכוהול ולנסוע לבית הקרוב בעיר בסוף הערב. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים המותאמים לקבוצות בהרכבים ובמספרים מגוונים. ניתן להזמין חדר קטן למסיבה אינטימית, או גדול יותר למפגש חברתי עסקי וכדומה.

    ז'אנרים שונים

    הנהלת הרשת עצבה חדרים בהתאם לז'אנרים שונים. כך, לסגנון היפ הופ של מוסיקה שחורה, רגאי מאפריקה ועוד מגוון סגנונות. העיצוב הנ"ל תורם מאוד לאווירה ומוסיף רבות להנאה אותה חווה כל אורח. כל אחד יכול ליהנות באופן אישי אבל גם מהפעילות הקבוצתית. הוא יכול להגיב בהומור על זיופי חברים או בהערכה לשירה מקצועית ואיכותית של אחרים ועוד.

     

    מסיבה עליזה ומיוחדת

    מסיבת קריוקי הינה מיוחדת ומחשמלת. כאשר היא נערכת באחד ממועדוני רשת "ביטבוקס" אזי היא מיוחדת אף יותר. מנהלי כל אתר יעמידו תנאים אולטימטיביים לכל מפיק או מזמין ערב כזה. כדאי ליצור קשר מוקדם ככל האפשר כדי לשריין את החדר המתאים ביותר לתאריך הנבחר.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים