בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    חדרי קריוקי בכפר סבא

    השתתפות בחדרי קריוקי בכפר סבא תעניק לכם חוויה ייחודית, מהנה ובלתי נשכחת – בכך אין כל ספק. ברחבי הארץ – ובייחוד במרכזה, ישנם מקומות רבים לבלות בהם עם החברים, המשפחה והעמיתים לעבודה. עם זאת, חדרי הקריוקי של חברת BeatBox יעניקו לכם חוויה אותה לא תשכחו לעולם. החל מהמכשור המתקדם, חדרים בגדלים ובעיצובים מגוונים ועד קטלוג שירים מרשים – זהו המקום לערוך בו אירועים עסקיים ופרטיים כאחד.

    לחגוג כל אירוע בחדרי קריוקי בכפר סבא

    לצד השגרה הארוכה, חשוב לחגוג כל סיבה למסיבה. כך, נמצה את החיים ונהנה מכל דקה ודקה מהם. גרים באחת הערים במרכז הארץ? מאסתם בפאבים ובבתי הקולנוע? כדי לתכנן כראוי את המפגש הבא, כל שעליכם לעשות הוא להסתייע בפתרון הבא: חדרי קריוקי בכפר סבא. מעוניינים לדעת אילו אירועים תוכלו לקיים בחדרים אלו? נשמח להסביר לכם בקצרה:

    • מסיבות פרישה – כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות, כאשר רכישת השכלה וחיפוש אחר מקצוע יציב הם משמעותיים ביותר. בהתאם, כאשר אנו מגיעים למקצוע שלנו ועוסקים לאורך חיינו הבוגרים – מדובר בהגשמת חלום של ממש. בהתאם, כאשר מגיע היום שלנו לפנות את שולחן העבודה, לפרוש ולפנות מקום לאחרים – מדובר במעמד מרגש. מומלץ לא לוותר על ציון האירוע ולחגוג אותו בחדר קריוקי – עם קרובי משפחה, חברים ועמיתים וותיקים מהעבודה.
    • מסיבת שחרור – יום הגיוס לצה"ל הינו מרגש ביותר – עבור המתגייסים והוריהם כאחד. בהתאם, כאשר השנים חולפות להן ומגיע יום השחרור מהשירות – זוהי סיבה למסיבה! כדי לציין את סיומו של פרק אחד ותחילתו של חדש, רצוי לעשות זאת עם החברים מהשירות, לצד אלו שליוו אתכם בתיכון וכמובן – בני המשפחה האהובים.

    לשיר בקול גדול

    כדי להרגיש כמו כוכבים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם BeatBox. בזכות שירותיה המקצועיים של חברה זו, תזכו בחוויה מיוחדת – אותה לא תשכחו עוד שנים רבות. בין אם מדובר באירוע מטעם העבודה או שמא מדובר בחגיגה משפחתית, כדי להבטיח את הנאתם של האורחים בחרו באחד מחדרי הקריוקי של BeatBox.

    אם אתם מחפשים חדרי קריוקי בכפר סבא אתם לא לבד. אלפי ישראלים מדי שבוע תופסים את המיקרופון בחדר הקריוקי הקרוב לביתם ומתחילים לשיר את מיטב השירים באנגלית ובעברית. אין זה סוד כי אנחנו אנשים חמים וגם מעט רועשים אשר אוהבים לבטא את עצמנו בקולי קולות, ואם אפשר לעשות את זה בשירה אז מה טוב. אם הדורות הקודמים עסקו בשירה בציבור בפארקים ברחבי המדינה, הרי שהיום השירה בציבור קיבלה גוון פרטי יותר אך גם משודרג ומודרני בדמות חדרי קריוקי מעוצבים. חדרים אלה מציעים את השילוב הנכון בין טכנולוגיה וקדמה לבין פעילות מגבשת ומהנה עם החברים.

    חדרי קריוקי בכפר סבא – היעד הבא שלך

    אם גם לך נמאס מעוד ערב משעמם בבית או עוד יציאה סטנדרטית לפאב השכונתי, כדאי שתעשה חימום למיתרי הקול, תרים טלפון לחברים הקרובים ותסביר להם שאת הערב הקרוב הם הולכים לעבור עם מיקרופון צמוד. חדרי הקריוקי של Beatbox מציעים למבקרים עולם ומלואו:

    • 7 חדרי קריוקי שונים – כל חדר מעוצב בצורה אחרת ובעל אווירה ייחודית
    • מערכת סאונד ותאורה להעצמת החוויה – מערכת מתקדמת אשר כוונה על ידי מומחה
    • תוכנת מוסיקה ייעודית ונוחה – שליטה קלה על בחירת השירים בעזרת טאבלאט
    • מגוון רחב של שירים בעברית ובאנגלית – שירים בסגנונות שונים מהארץ והעולם
    • אוכל ללא הגבלה – מנות ראשונות ועיקריות
    • שתייה קלה ואלכוהול איכותי – רק אל תשכחו לדאוג לנהג תורן

    עולים על הבמה של Beatbox

    המטרה שלנו ב- Beatbox היא לספק לכם ערב גדוש בהנאה. אנו שמים דגש מיוחד על שירות ואווירה משפחתית, על עיצוב מזמין ועל איכות האוכל והשתייה. החדרים שלנו אינם מתפשרים על דבר וישמחו לארח אתכם לכל סוג אירוע ובכל גיל, החל מבר מצוות ועד מסיבות פרישה וערבי גיבוש לעובדים.
    מבחינתנו לא צריך סיבה מיוחדת כדי לשיר – כל מה שצריך לעשות זה להרים אלינו טלפון ולעלות על הבמה.

    בזכות חדרי קריוקי בכפר סבא, תוכלו ליצור את האירוע המושלם – בכך אין כל ספק. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים חורגים מהסטנדרט המוכר ובוחרים להפיק את אירועיהם בחדר קריוקי מעוצב, מאובזר ומהנה. גרים או עובדים במרכז הארץ? מחפשים אחר חדר מרשים בו אתם והחברים תוכלו לשיר יחדיו? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל BeatBox. עסק זו הינו רשת חדרי קריוקי מהמובילות בארץ. כמו כן, היא תעניק למשתתפים חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת – תוך שירות מקצועי ויחס אישי. אל תחכו עוד דקה אחת וצרו קשר עוד היום, צוות העובדים ידאג לכל היתר.

    חדרי קריוקי בכפר סבא לאירועים עסקיים ופרטיים

    מדי יום אנו מקשיבים לשירים האהובים עלינו ביותר – ומדמיינים את עצמנו עומדים על הבמה ושרים. כיום, מדובר בחלום שניתן להגשים ללא כל בעיה. כיצד? אם אתם גרים במרכז הארץ, אתם מוזמנים להתעניין בחדרי קריוקי בכפר סבא. מדובר בחוויה מרשימה ומהנה בזכותה תוכלו ליצור זיכרונות חדשים – בוודאות.

    בבואכם לבחור בחדר קריוקי, מומלץ להבין ראשית לאיזה אירוע הוא מתאים:

    • ערב גיבוש לחברות
    • ערב גיבוש מחלקתי
    • כנסים
    • מסיבות פרישה
    • פגישות מחזור
    • ימי הולדת
    • הצעות נישואין
    • מסיבת רווקות
    • אירועים משפחתיים
    • ועוד.

    כעת, יהיה עליכם לבחור את חדר הקריוקי בהתאם לסוג האירוע וכמות המוזמנים. כלומר, בין אם מדובר ברשימת אורחים קצרה או ארוכה, על החדר להכיל את כולם ולארח אותם בנוחות. כמו כן, יש לוודא כי קטלוג השירים מגוון ויענה על הטעם של כולם.

    במקביל לכל זאת, כדי שחווית השירה תהיה מקצועית, עליה לכלול מערכות מולטימדיה חדישות, מיקרופונים איכותיים וטלוויזיה או מקרן מתקדמים.

    לתכנן את האירוע המנצח

    מפיקים אירוע עסקי או פרטי? כיום, אין סיבה להתפשר על איכות! חדרי הקריוקי של BeatBox יהפכו כל חגיגה למיוחדת; אירוע אותו המוזמנים יזכרו עוד שנים רבות. אם גם אתם מתכננים אירוע, מומלץ לפנות אל חברה זו, להתרשם מחדרי הקריוקי שלה – ולהפיק מסיבה מנצחת!

    חדרי קריוקי מעוצבים בכפר סבא

    כפר סבא היא עיר מיוחדת המשלבת חיים כפריים ועירוניים כאחד. מצד אחד, היא ירוקה ושלווה, ומצד שני היא קרובה למרכז ומספקת מגוון רחב של פעילויות לכולם. חדרי קריוקי פרטיים בכפר סבא הם מבין האטרקציות המושלמות ביותר שיכולה העיר לבקש, והם מתאימים לכל אירוע שרק תוכלו להעלות על הדעת. רשת ביטבוקס מציעה לכם חדרים משובחים שבהם תוכלו ליהנות מכל רגע.

    חדרי קריוקי פרטיים בכפר סבא – דברים שכדאי לדעת על הקריוקי

    כל ילד בגן שמע את השם "קריוקי" לפחות פעם אחת בחייו, מבלי להבין תמיד למה הכוונה. אוהבים לשיר קריוקי? אלה כמה דברים שכדאי שתדעו על הפעילות המועדפת על ישראלים רבים:

    • מקור השם – קריוקי נובע מהמילה היפנית "קראוקה" שפירושה "תזמורת ריקה". ואכן, במהלך שירי הקריוקי מפנים לכם הזמרים את הבמה ומשאירים רק את הפלייבק שאליו תצטרכו להתאים את עצמכם.
    • העיקר לבלות – מטרתה העיקרית של שירת קריוקי היא להנעים את זמן של המשתתפים, והיא נחשבת לבילוי נפוץ במדינות רבות.
    • הקריוקי בארץ – בישראל נולד הקריוקי כתוצאה משירים שהיו שרים קיבוצניקים וחיילים בערבים, בסיומו של יום עבודה. אט אט צבר הקריוקי תאוצה בקרב ישראלים רבים. היום ישראלים רבים משתתפים במסיבות קריוקי לרגל אירועים מגוונים כמו מסיבות מצווה או חתונות. כמו כן, אוהבי השירה והזמרה אוהבים לערוך מסיבות קריוקי מאולתרות גם בבית. אך בינינו, אין כמו מסיבת קריוקי טובה בחדר מיוחד המיועד לכך.

    קריוקי עם קונספט

    ניתן להזמין חדרי קריוקי פרטיים בכפר סבא וליהנות מערב מופלא, אך לפני הכול חשוב לבחור את השירים. בחירת השירים מתבצעת באמצעות אפליקציה משוכללת, ומכיוון שהשליטה נתונה בידכם, אתם יכולים לבחור את הקונספט של הערב. לדוגמה, אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת לילד ומזמינים את בני כיתתו, כדאי לבחור שירי ילדים. כמו כן, אם אתם מעוניינים בערב ערכי וחינוכי, כדאי להזמין את כולם לערב שירי ארץ ישראל. מטבע הדברים, המשתתפים הם אלה שקובעים את אופי האירוע. כך, אירוע קריוקי של מבוגרים יהיה שונה מקריוקי משפחתי או קריוקי של מסיבת בר מצווה, ועדיין אהבת השירה משותפת לכולם.

    מחפשים חדרי קריוקי בכפר סבא ?

    חדרי קריוקי הופיעו בעולם לראשונה לפני כ-20 שנה ביפן. דווקא שם התחילו לקבל פופולריות בילויים מהסוג הזה. נכון להיום, כבר אין איש שלא יודע מה זה קריוקי או לא ניסה את זה לפחות פעם בחייו. קריוקי זו כבר דרך חיים של רבים, אשר מבקרים בחדרי קריוקי באופן קבוע. היום בילוי זה הוא הנגיש יותר אי פעם.  לא סתם אומרים כי שירה זו חגיגה לגוף ולנפש. הרי כל הבילויים הכי טובים שלנו תמיד מלווים בשירה ומוזיקה. זו דרך לתת ביטוי לחלק הכישרוני והיצירתי שיש בכולנו, אשר לא תמיד ניתן לשחרר אותו.

    אם אתם מחפשים חדרי קריוקי בכפר סבא, הגעתם למקום נכון! חברת ביטבוקס מציעה לכם לחגוג אירוע משפחתי, להעביר זמן איכות עם חברים באווירה חגיגית ומוזיקלית במיוחד. קריוקי אף פעם לא היה נגיש וקרוב כל כך!

    אז מה יש לנו להציע?

    • מערכות קול והגברה מתקדמות ינעימו את אוזני האורחים בצלילי מוזיקה איכותיים במיוחד. מיקרופונים איכותיים במיוחד יתנו ביטוי מלא ליכולות הווקאליות שלכם.
    • מערכות ישיבה רבות ונוחות, ייתנו מענה לכמויות אורחים מגוונות. לכן מהיום ניתן לחגוג כל סוג אירוע בחדרי הקריוקי של ביטבוקס.
    • מסכי מולטימדיה רבים נותנות אפשרות נוספת של פעילות משותפת שניתן לשלב עם קריוקי. סרטים, אירועי ספורט, תכניות בידור יכולים להוות שילוב מושלם עם שירה משותפת.
    • תפריט משקאות ונשנושים של המקום ייתן לא ייתן לכם "להתייבש". ניתן להזמין חבילות אירוח שלמות שיוגשו לכם במקום.

    חדרי קריוקי בכפר סבא, של חברת ביטבוקס,  עומדים לרשותכם בכל עת! אנחנו נשמח לאחר אתכם ולחגוג אתכם כל אירוע. צוות מקצועי ואדיב ייתן מענה לכל בקשותיכם, כבר מהשיחה הראשונה. צרו אתנו קשר כבר היום והבטיחו חוויה שלא תישכח!

    יש לכם קול יפה אבל אתם מצמצמים את ההופעה שלכם לחדר האמבטיה? מעוניינים לשיר עם כל החברים בערב מרגש? רשת ביטבוקס מציעה לכם קריוקי בכפר סבא ובמקומות נוספים ברחבי הארץ. כאן תוכלו ליהנות מחדרים מעוצבים בטוב טעם ומאוכל טעים, כך שאינכם צריכים לשיר על בטן ריקה. חדר קריוקי של ביטבוקס הוא המקום להשתחרר ולשיר עם כל החברים שאתם אוהבים.

    קריוקי בכפר סבא לכל אירוע

    אינכם צריכים סיבה כדי להזמין חדר קריוקי ולחגוג, אך אם אתם מחפשים דרך טובה לציין אירוע משמעותי עבורכם, קריוקי בכפר סבא הוא כל מה שאתם צריכים. חדר שירה מעוצב מתאים למגוון רחב של אירועים:

    • ערב צוות – המוסיקה מחברת בין אנשים רבים וממיסה את הקרח והריחוק שנוצר ביניהם. משום כך, חדר קריוקי הוא הבילוי המושלם לערב צוות. בחדר אחד יכולים לשים יחד המנהל, הסמנכ"ל ושאר העובדים, ליהנות ולהבין שיש חיים גם מעבר למחשב והניירת שבמשרד.
    • מסיבת רווקים/ רווקות – כל מי שהתחתן פעם יודע שמדובר בתקופה לחוצה של הכנות לחתונה. אבל אם יש רגע מלחיץ במיוחד הוא הימים הספורים שלפני החתונה, שבהם הן החתן והן הכלה נרגשים אך מתוחים לקראת האירוע הגדול. כדי להפיג מעט את המתח לוקחים חברים טובים את חבריהם המתחתנים לערב שירה משחרר בחדר קריוקי.
    • יום הולדת למי שאוהב לשיר – יש לכם חבר שחולם להיות זמר? זה הזמן לערוך לו מסיבת הפתעה בחדר קריוקי. כל שאתם צריכים לעשות הוא להזמין את החדר, לקשור את עיניו ולהוביל אותו אל המקום. התלהבות מובטחת!
    • מסיבת שחרור – השתחררתם לא מזמן מהצבא ואתם עומדים על פרשת דרכים. אינכם יודעים עדיין מה תעשו, האם תירשמו ללימודים או תצאו לטיול גדול בדרום אמריקה? כך או אחרת, לפני הכול אתם צריכים לנקות את הראש ולהזמין את כולם למסיבת שירה מרתקת.

    מה מיוחד בחדר קריוקי?

    אחרי שהבנו מדוע כדאי לשיר בצוותא, נשאלת השאלה מה מיוחד כל כך בחדר קריוקי? מדוע אי אפשר לארגן מסיבה בבית? ובכן, חדר קריוקי מעוצב כולל אביזרים כמו טלוויזיה, מקרן, מיקרופונים וגופי תאורה שמשדרגים את האווירה. אז אם אתם מעוניינים להרגיש כמו זמרי על, זה המקום בשבילכם.

    חדרי קריוקי פרטיים בכפר סבא

    כפר סבא הופכת בשנים האחרונות למרכז בילוי גדול במיוחד באזור השרון. ולכן אין זה מפתיע לגלות כי ישנו גידול במספר חדרי קריוקי בכפר סבא. שעת בילוי בתוך חדרי קריוקי בכפר סבא שעה שמתאימה לכל המשפחה, לקבוצות עובדים ואפילו לקולגות מעולם העסקים. בכל פעם שאתם נכנסים לשעת שירה, אתם יכולים לשבור את הקרח וליצור אווירה אישית ואינטימית עם כל מי שנמצא בסביבה. יתרה מכך, חדרי קריוקי הם גם הזדמנות מצוינת להיזכר בשירים מהעבר, ולכן מפיקים רבים מעוניינים ליצור מסיבות קונספט בתוך חדרי קריוקי, כמו למשל מסיבת שנות השמונים לילדי התקופה. חדרי הקריוקי של חברת ביט בוקס מתאימים לכל בילוי שאתם רוצים לארגן ויבטיחו את החוויה המושלמת בעבורכם.

    מגיעים מוכנים לשעה בתוך חדרי קריוקי בכפר סבא

    קבוצות בגדלים שונים שהם הגיעו לבילוי בתוך חדרי קריוקי בכפר סבא ולא בפעם הראשונה מגיעות על פי רוב עם רשימות שירים מוכנות או קונספט שיכול להפוך את המסיבה למיוחדת יותר. ניתן ליצור מסיבות קונספט בנושאים כמו:

    • חפלה מזרחית- אם אין לכם חצר גדולה מספיק בבית ואתם עדיין רוצים להזמין את החברים לחפלה מזרחית, חדרי קריוקי בכפר סבא הם מיקום מושלם. את האלכוהול אנחנו נארגן, ואתם רק תהיו אחראים על רשימת השירים.
    • מסיבות רוק- חובבי הרוק לא תמיד רוצים את עצמם נהנים מכל הופעות הקיץ שמגיעות לישראל. ולכן, הם יכולים למצוא את הנחמה שלהם במסיבות רוק שמתרחשות בתוך חדרי קריוקי בכפר סבא.
    • מסיבות פופ- כל מסיבת בנות טובה היא מסיבה שכוללת גם המון שירים מקפיצים. ואין דרך טובה יותר לשמוע פופ אם לא לשיר פופ אל מול מסך קריוקי מושלם ועם החברות שאת הכי אוהבת.
    • מסיבות ישראליות- במקום ערבי שירה בציבור מסורתיים אתם יכולים ליצור להורים מסיבה ברוך ישראלית שבה גם הילדים הקטנים שלכם ירצה לקחת חלק. זוהי דרך מצוינת לבלות כמשפחה, ולעודד את הקטנטנים להכיר את שירי ארץ ישראל.

    בילוי שמשלב גם ארוחת ערב

    יתרון אחד משמעותי במיוחד שיש לחדר קריוקי בכפר סבא הוא האוכל. אם אתם יוצאים לבילוי בקולנוע, אתם צריכים לעבור קודם כל במסעדה ואחרי זה לקנות עוד פופקורן. וזה כבר יוצא יקר. בבילוי בתוך אחד מחדרי הקריוקי של כפר סבא, אתם יכולים להזמין את החדר בעלות נוחה לכל כיס, וגם למצוא תפריט מגוון של אוכל ושתיה שמתאים לכל המשתתפים בחגיגה.

    חגיגת קריוקי בכפר סבא אל תוך הלילה

    אם אתם רוצים להפוך כל בילוי בעיר כפר סבא למוצלח, אתם לא חייבים לצאת מהעיר ולחפש מקומות אחרים להנות בהם. בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות, זוגות ואפילו קבוצות חברים ועובדים, שרוצות להגיע לבלות בעיר כפר סבא בוחרות לחפש מקומות בילוי בתוך העיר. על כן אין זה מפתיע לגלות שניתן למצוא קריוקי בכפר סבא. הטרנד שכבש את העולם, ואת ישראל, מגיע גם אל תושבי העיר הנעימה בשרון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המועד המתאים לכם, ולהזמין מקום באחד מהחדרים הפנויים, על בסיס כמות המשתתפים שאתם רוצים להיות. אנחנו, צוות חברת ביטבוקס, נשריין לכם חדר ונאפשר לכם לבחור את חבילות האירוח שמתאימות לכם, בעלויות נוחות לכל המשתתפים.

    כל הסיבות לבחור בערב קריוקי בכפר סבא

    אם אתם רוצים להגיע את מתחם קריוקי בכפר סבא, אתם יכולים להפוך את הערב שלכם למוצלח יותר מכמה וכמה סיבות:

    • פעילות שמשלבת את כולם – בין אם ילדים צעירים, ובין אם הורים ומבוגרים. כולם יכולים למצוא את עצמם מתחברים לשירת הקריוקי. הרי אתם אלו שאחראיים על יצירת הפלייליסט, ולכן השירים האהובים עליכם יופיעו שם. זו יכולה להיות פעילות מגבשת ומהנה שמתאימה לכל קבוצות הגיל.
    • ערב בילוי שלם – בדרך כלל אתם רוצים לצמצם את העלויות שלכם, בכל פעם שאתם יוצאים לבילוי. לכן, מתחמי הקריוקי יצרו לכם את חבילות האירוח האולטימטיביות והמלאות ביותר. לבד מהכניסה למתחם והשכרת הציוד, אתם יכולים לקבל גם אלכוהול, שתיה קלה, נשנושים, אוכל ואפילו קינוחים. הכול בהתאם למחירים אותם אתם רוצים לשלם לאדם בחדר.
    • ציוד טכני מתקדם – את כל הציוד הכי מתקדם, כולל מקרנים, מיקרופונים ותוכנות קריוקי, אתם לא חייבים לרכוש לבית שלכם. בכל חדר אתם תקבלו את הציוד המושלם שיהפוך את הערב שלכם לבלתי נשכח. 
    • צוות מהממם – הצוות שלנו נמצא במתחם כל הזמן ויכול לאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים. לא רק להגיש לכם את האוכל או האלכוהול, אלא גם להסביר לכם איך להפעיל את המערכות או לסייע לכם במקרה של תקלה.

    הזמנה מהירה למהירי החלטה

    היתרון המשמעותי ביותר בכל הנוגע לחדרי קריוקי, הוא הזמינות. אתם יכולים למצוא חדר קריוקי בכפר סבא, כמעט בכל ערב של השבוע וכך להזמין מקום בספונטניות יחסית. אנו נשמור לכם חדר מתאים ונאפשר לכם לקבל כמה שעות של בריחה מהמציאות עם החברים האהובים.

     

    O6M3I80-1024x682

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      אזורים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים