בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    למי מיועדים ערבי קריוקי?

    מועדוני קריוקי מיועדים לכל מי שרוצה לערוך אירוע המשלב שירה, מוסיקה, ריקודים והנאות אחרות. ניתן לערוך בהם אירועים פרטיים ומגוונים אחרים. המועדונים מאובזרים היטב ומעוצבים בהתאם לרוח המקום והפעילות. ניתן להזמין אירועים לאורך כל ימות השנה ושעות שונות של היממה. רשת "ביטבוקס" הידועה מחזיקה ברשותה מועדונים באזורים שונים בארץ ובמרכז כולל בתל אביב.

    מועדוני קריוקי – מוקדי בילוי ייחודיים

    מועדוני קריוקי במרכז מכילים את כל הציוד הנדרש ובין היתר: מקרנים, מסכים, טלוויזיות, מיקרופונים אלחוטיים, מערכת תאורה המופעלות עצמאית ועוד. במקום קיים טאבלט ובו אפליקציה הכוללת את מיטב השירים הפופולאריים והאחרים –  הישראליים והזרים. חלק מהשירים ותיק ואחר הינו חדש מהשנים האחרונות. כל אחד יכול למצוא בקלות את השירים האהובים עליו. המועדונים שונים בגודל שטחם ומותאמים לקליטת קבוצות בהרכבים שונים. ניתן למצוא מעוצבים בסגנון רוק שנות השישים, רגאי מאפריקה, היפ הופ, ועוד וכמובן, חדר בז'אנר ביטבוקס קלאסי מכל הזמנים. ניתן להזמין כל מועדון  לחגיגות ימי הולדת, ימי נישואין, לערבי גיבוש של מורים ומקומות עבודה אחרים, לטובת מסיבות רווקים ורווקות ועוד.

    אירוע חוויתי

    האירועים הללו נחשבים לחווייתיים בזכות המקום המעוצב, הפרטיות, וכמובן, המוסיקה והשירים. ניתן ליהנות בו באופן אישי אבל גם מהחברה של היקירים והחברים הקרובים. ניתן לשיר לבד, בזוגות ובצוות וכל שירה מרגשת בצורה אחרת. ניתן להגיב לשירה ולזיופים שעולים בה, לשתף בחוויות, לרקוד, לאכול ולשתות וכדומה. כל אלו יובילו לקירוב לבבות, לשמחה ולעליזות. מועדוני קריוקי של החברה פרוסים במרכז בנקודות שונות לנוחות האורחים היכולים להגיע מקרוב. אנשים ממקומות רחוקים יכולים להגיע למרכז ולשלב גם לינה באזור.

    בילוי בסגנון ייחודי

    שירת קריוקי תמיד עושה טוב לאדם ולנפשו. מוסיקה טובה מעוררת שמחת חיים והנאה. בחדרים פרטיים ומעוצבים ההנאה אך מתגברת. מומלץ להזמין אירוע באחד ממועדוני רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין. הנהלת המקום תדאג להכין את האתר לאורחים ותקפיד על כל הפרטים הנחוצים כולל הקטנים ביותר. לרשותה ידע רב וניסיון מצטבר מארגון עשרות אירועים מהעבר. היא תשמח לנצל אותם לטובת כל לקוח.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים