בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    חדר פרטי לאירועים

    כל אחד מאתנו נוכח באירוע לפחות פעם או פעמיים בשנה. למעשה, אנו חווים כל כך הרבה אירועים בחיינו, עד כי אנו נעשים למומחים בתחום. חלקנו נהנים להגיע לאירוע בגלל האוכל הטוב, ואחרים פשוט אוהבים להיות במרכז העניינים. אך ללא ספק, אירועים קטנים משמעותיים עבור כולנו, בייחוד אם הם נערכים בתוך חדר פרטי לאירועים. חדר כזה בדיוק מציעה רשת ביטבוקס. בתוך החדר תוכלו למצוא עולם שלם של קריוקי, ספות נוחות ואוכל משובח.

    בחדר קריוקי לא תישארו רעבים

    אין צורך לאכול פני תחילת האירוע או להביא סנדוויצ'ים לחדר הקריוקי, מכיוון שכאן תוכלו לא רק לשיר אלא גם לאכול. והמבחר הוא גדול: החל מנשנושים כמו כדורי פירה או צ'יפס וכלה במנות עיקריות כמו קבב או דואט בורגרים. הכול בהתאם לטעמכם האישי.

     

    O72EL80-1024x682

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מידע נוסף בנושא

      איך לבחור חדר פרטי לאירועים עד 30 או 40 אנשים?

      ישנם ארבעה פרמטרים מרכזיים אשר הופכים כל אירוע גדול ומשמעותי למהנה הרבה יותר. על כן, כאשר אתם מתעניינים בהשכרת חדר פרטי לאירועים, מומלץ להחליט על:

      • סוג האירוע- אם אתם מפיקים אירוע לחבורת נערים ונערות, או אירוע לקבוצה מבוגרת של חברים, הדרישות שלכם הן שונות לחלוטין. החל מההחלטות על המזון והשתייה ועד לסוג המוזיקה והעיצוב של החדר ליום האירוע. לכן חשוב לבצע הערכה ראשונית של סוג האירוע אשר תהפוך בסופו של יום לחיונית להצלחה.
      • כמות המשתתפים- בכדי לבחור חדר פרטי לאירועים, אתם רוצים לדעת כמה אנשים אתם עתידים לארח. רק כך תוכלו להזמין בדיוק את החדר אשר יענה על דרישות המקום והגודל הנחוצות לכם. אירוע מושלם הוא אירוע בחלל גדול מספיק להכיל את כל האורחים, אך לא גדול מידי.
      • מיקום החדר- אם החדר לא נמצא קרוב מספיק לכל המשתתפים באירוע, ייתכן ולא כולם יוכלו להגיע אליו. לפיכך, מומלץ למצוא את החדר שיאפשר לכל החברים שלכם להגיע אילו בקלות ובמהירות.
      • עלויות- אתם רוצים למצוא את החדר הפרטי שיעמוד בדרישות התקציב לשכם לאירוע וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את ההחלטה הנוחה, והנכונה ביותר לכם.

      חדר פרטי לאירועים קטנים

      כיום, כולנו רוצים להרגיש שאנחנו חלק מקבוצה גדולה של אנשים ואנחנו מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת להפוך כל אירוע להתכנסות גדולה ומרשימה. בדיוק מסיבה זו, בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות מחפשים חדר פרטי לאירועים מסוגים שונים. בין אם אתם רוצים להפיק ערב לצוותי החברה השונים, חגיגת יום הולדת לבן או לאח, ואפילו אם אתם רוצים להפוך סתם ערב למפגש שכולו כיף. חדר פרטי לאירועים הוא הפתרון המושלם לכל אחת ואחת מכם. אבל רגע לפני שאתם בוחרים את החדר הראשון שאתם רואים באתר של חברת ביטבוקס, חשוב להבין אתם צריכים כדי להפוך את המפגש למושלם.

      כל מפגש חברי הוא הזדמנות לחוויה חדשה

      אירועים בחדר פרטי לאירועים הם בדרך כלל אירועים הרבה יותר מצומצמים ואישיים. לכן, אתם יכולים להשקיע משאבים רבים יותר בפינוקים הקטנים לטובת האורחים שלכם. בחרו את התפריט המושלם שייצור להם חוויה מעניינת, ואת החדר שיהפוך את האירוע שלכם לחגיגה מהנה עד אור הבוקר. הצוות המקצועי של חברת ביטבוקס יכול לסייע לכם לבחור את החדר המושלם לכם, מבין המבחר הרב בקלות וביעילות, ולהפוך את האירוע להצלחה.

      חדר פרטי לאירועים שתמיד מחממים את הלב

      לכל אחד מאתנו יש את האירוע המועדף עליו. לעתים מדובר ביום הולדת של חבר טוב, ובמקרים אחרים זוהי מסיבת השחרור המיוחל. חדר קריוקי הוא מקום נהדר לחגוג בו אירוע קטן ואינטימי שאליו מוזמנים האנשים החשובים באמת:

      • מפגש עם החברים – לעתים לא צריך באמת סיבה למסיבה. אפשר להזמין חדר פרטי לאירועים ולבלות בשירת קריוקי כל הערב. אם אתם חברים טובים המרגישים בנוח האחד בנוכחותו של האחר, שירה קופצנית היא הבילוי המתאים לכם.
      • מסיבת מצווה – מחפשים פתרון לחגיגת בר מצווה/ בת מצווה? אם אינכם מעוניינים להתעסק עכשיו בהזמנת אולם גדולים ורוצים בסך הכול לחגוג עם כל המשפחה, תוכלו להזמין חדר קריוקי. ההנאה מובטחת.
      • עושים סולחה – סכסוכים משפחתיים בלתי נמנעים לפעמים. אך כאשר עושים סולחה אחת גדולה, זו בהחלט סיבה למסיבה. ואין מקום טוב יותר להשתחרר, להתאחד ולערוך מסיבת סולחה אחת גדולה מחדר קריוקי קטן וחמים.
      • שרים בזמנים מורכבים – צרת רבים אכן יכולה להיות חצי נחמה, בייחוד אם אתם חולקים אותה עם אנשים הקרובים ללבכם. אם משהו באמת מטריד אתכם ויש לכם חברים טובים שיעשו הכול כדי לשמח אתכם, צאו לבלות בחדר קריוקי. בחדר מעוצב שכזה תוכלו לשיר, לרקוד ולשכוח מכל הצרות.

      מקום לאירועים קטנים

      מקום לאירועים קטנים נפלא הוא מועדון או חדר קריוקי. השילוב של שירה עצמית בליווי מוסיקה ועם מילים המוקרנות על המסך מפתה ומרגש מאוד ויהיה חוויתי. ניתן למצוא מגוון חדרי קריוקי בגדלים ובעיצובים מגוונים. הבילוי מתאים לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור וחינוך ועוד. רשת "ביט בוקס" מחזיקה בבעלותה מספר רב של מועדונים המיועדים לקהלים שונים.

      מקום לאירועים קטנים במרכז

      אירוע הנחגג בתנאים אלו יוצר אווירה מיוחדת. מנהלי רשת "ביטבוקס" דואגים לכל הפרטים הגדולים והקטנים אשר תורמים לערב המושלם. הם בעלי ניסיון מצטבר וידע רב בארגון אירועים כאלו ומומלץ לפנות אליהם לקבלת מידע, לייעוץ ולהזמנת מועדון קריוקי מתאים. אירוע כזה ייזכר היטב ולמשך זמן ותמיד רוצים לחזור אליו שוב ושוב.

      מקום לאירועים קטנים – למביני עניין

      מקום לאירועים קטנים המיועד לקריוקי יהפוך כל אירוע למיוחד. האבזור המצוי בו הינו מושלם וכולל מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכים/טלוויזיות, מערכות הגברה, מערכות תאורה הניתנות להפעלה עצמאית וטאבלט שבו מותקנת אפליקציית שירים. היא כוללת שירים פופולאריים ואחרים מישראל, מהעולם ומתקופות שונות. הסאונד הינו נפלא וכל אחד יכול לבחור את השירים האהובים עליו. האירוע הוא קבוצתי אבל משלב בו גם מקום לביטוי אישי. כך, ניתן לשיר ביחידות, בזוגות, בקבוצות ובהרכבים מגוונים. אפשר להביע תגובות לצורת השירה, לזיופים וכדומה, והכול בהומור ובקריצת עין. כאשר השירה משתלבת עם ריקודים, אוכל ושתייה כולל אלכוהול אזי החוויה הופכת לרב חושית. ערב כזה מהנה ומגבש מאוד ומתאים לקבוצות במסגרות שונות.

      אירועים שונים

      ניתן להזמין מקום לאירועים קטנים לימי הולדת ונישואין, למסיבות רווקות ורווקים, לערבי גיבוש לבתי ספר, חברות וארגונים אחרים, לאירועי כיף לעובדים ועוד. חדרי קריוקי רבים מעוצבים בהתאם לז'אנרים של מוסיקה והנהלת הרשת רצתה להתאימם לסגנונות הנ"ל. כך, מוסיקת רוק משנות השישים האהובות מאוד על ישראליים בגילאים מבוגרים, מוסיקת רגאי מאפריקה, מוסיקת היפ הופ, "ביטבוקס" הכוללת שירים קלאסיים מכל הז'אנרים. מפיק או בעל אירוע יכול לבחור חדר המתאים לאורחיו ולטעמו האישי. בכל חדר קיימת אינטימיות המגיעה מכך שהוא פרטי ומבודד מהסביבה.

      מקומות לאירועים קטנים

      מקומות לאירועים קטנים מציעים סוגי בילוי מגוונים, ובין היתר, גם ערבי קריוקי. שירה בשילוב לצלילי מוסיקה ועם ריקודים תמיד מושכים ומרגשים, ולכן, ערב הבנוי ספציפית עליהם יהיה חוויתי מאוד. ניתן להזמין חדרי קריוקי שונים בגודלם כדי להתאימם לכמות המוזמנים. אירועים אלה מתאימים לאנשים פרטיים, עסקים מוסדות חינוך וציבור ועוד. רשת "ביטבוקס" מפעילה מועדוני קריוקי בגוש דן ובאזורים שונים בארץ.

      מקום לאירועים קטנים עד 50 איש

      רשת "ביטבוקס" הינה בעלת מסורת ומוניטין בתחום. מנהליה יודעים לארגן את כל מה שנדרש לקראת ערב קריוקי. היא מחזיקה ברשותה מקומות לאירועים קטנים שבהם יש את כל השירותים הנדרשים למגיעים. מומלץ לפנות אל נציגיה, לקבל מידע ולהזמין מקום. מומלץ להקדים כדי לשריין תאריך מוסכם.

      מקומות לאירועים קטנים – לבילוי מושלם

      מקומות לאירועים קטנים דוגמת חדרי קריוקי הינם פרטיים ואינטימיים וכאלה המבודדים את האורחים מהסביבה החיצונית. ניתן למצוא אותם  במגוון עיצובים ובהתאמה לז'אנרים שונים של מוסיקה. יש "ביטבוקס" המותאמים לשירים קלאסיים מכל העולם, יש היפ הופ שמבוסס על מוסיקה שחורה, יש רגאי ומוסיקת רוק משנות הששים. כך, יכול כל אחד לבחור את הסגנון הנראה לו. כל חדר כזה מאובזר היטב ויש בו את כל הציוד הנדרש דוגמת: מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכים, טלוויזיות, ציוד הגברה ומערכת תאורה שניתן להפעילה עצמאית ולהתאימה לכל סיטואציה. מעל לכל, יש טאבלט ובו מותקנת אפליקציית שירים ישראליים ולועזיים פופולאריים מכל העולם ומכל התקופות. כל מוזמן יוכל לשיר מספר שירים העולה על דעתו לאורך כל האירוע.

      אירוע חברתי

      האירוע הינו חברתי אבל יש בו מקום רב גם לביטוי אישי. ניתן לשיר ביחידות, עם בני זוג, עם קבוצה ועוד. ניתן ליצור הרכבי שירה מגווים, להביע דעה הומוריסטית על זיופים או הערכה לשירה איכותית ועוד. אירוע משולב עם ריקודים, אכילה ושתייה מוסיף הנאה וריגוש ותורם לאווירה המחשמלת האופפת את כולם. הוא ייזכר כאירוע מוצלח עם טעם של עוד. האירועים מיועדים לימי הולדת ונישואין, מסיבות רווקות ורווקים, ערבי גיבוש של מקומות עבודה ולימודים ועוד.

      מקומות לאירועים קטנים בתל אביב

      מקומות לאירועים קטנים בתל אביב מיוחדים הם חדרי קריוקי מעוצבים ומאובזרים. ניתן למצוא מגוון חדרים בגדלים שונים המיועדים לתכולת קבוצות אורגניות ואחרות. שילוב של שירה, מוסיקה, ריקודים ועוד מאפשר בילוי חווייתי נהדר. האתרים הנ"ל מיועדים לפרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וחינוך ועוד. רשת "ביטבוקס" בעלת המוניטין מחזיקה בבעלותה מספר מועדונים בפריסה ארצית.

      מקום לאירועים קטנים בתל אביב

      כל מועדון או חדר קריוקי מאורגן היטב לקראת כל אירוע. מנהלי רשת "ביטבוקס" הינם בעלי ידע רב בתחום לצד ניסיון מצטבר המגיע עקב שירות ללקוחות מגוונים. הם יכינו את המקום מכל הבחינות על מנת שהוא יתנהל בצורה חלקה. מומלץ לפנות לקבלת מידע ולהזמנת חדר קריוקי מתאים. כל השירות יינתן עם יחס אישי.

      מקומות לאירועים קטנים בתל אביב – מתוכננים היטב ומאובזרים

      מקומות לאירועים קטנים בתל אביב דוגמת חדרי קריוקי מותאמים מאוד לפעילות הנערכת בהם. יש בהם מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים, מסכי טלוויזיות ומסכי ענק, ציוד הגברה, מערכות תאורה הניתנות להפעלה עצמאית, וכמובן, טאבלט שבו מותקנת אפליקציית שירים. השירים שבה הינם פופולאריים והופקו בישראל ובאזורים שונים בעולם. הם מגיעים מכל התקופות וכל אחד יכול למצוא מבחר האהוב עליו. יותר מכך, קיימים מועדונים המעוצבים על פי ז'אנרים מסוימים במוסיקה. כך, בסגנון היפ הופ הכולל מוסיקת שחורה, מוסיקת רוק משנות השישים האהובות על קהלים רבים בישראל, מוסיקת רגאי מאפריקה וכדומה.

      פעילות קבוצתית

      למרות שכל אחד יכול לקחת מיקרופון, לקרוא את מילות השיר המוקרנות על המסך ולשיר לבדו, נחשב האירוע לקבוצתי כי ניתן לשיר בזוגות ובהרכבים שונים. ניתן להגיב בהומור על זיופים ובהערכה לשירה מקצועית נטו ועוד. מקומות לאירועים קטנים בתל אביב יוצרים את האינטימיות הנדרשת בגלל היותם פרטיים ומבודדים מהסביבה החיצונית. האווירה הנוצרת היא מחשמלת ומרגשת מאוד וכל אחד ירגיש אותה באופן אחר. ניתן להזמין לימי הולדת ונישואין, למסיבות רווקות ורווקים, לערבי גיבוש של מורים, לאירועי כיף של עובדים בחברות ובארגונים ועוד.

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים