בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    החוויה המושלמת במקום המושלם!

    מסיבות קריוקי בתל אביב נערכות בחדרים מעוצבים ומאובזרים בהתאם. ניתן להזמין אותן כל השנה ובמסגרות קבוצתיות שונות. מובטח לכל חוגג הנאה מרובה באווירה שמחה ועליזה. שירה, ריקודים, אכילה ושתייה תמיד מועדפים, וכאשר הפעילות נעשית עם חברים ואהובים, אזי ההנאה רבה אף יותר. ניתן להזמין אירוע בסגנון הנ"ל אצל רשת "ביטבוקס" הידועה.

    מסיבות קריוקי – חוויה מושלמת

    מסיבות קריוקי בתל אביב יכולות להיערך במסגרת ימי הולדת, ימי נישואין, ערבי גיבוש לחברות וארגונים, במסגרת מסיבות רווקים ורווקות ועוד. ניתן לבחור בחדר אחד מתוך מספר רב של חדרים המיועדים לאירוח כמויות משתנות של אנשים. ניתן לבחור באחד מהז'אנרים השונים, ביטבוקס הקלאסי המעוצב ומשלב את כל הסגנונות, היפ הופ, רגאי מאפריקה, רוק של שנות השבעים וכדומה. כל חדר קריוקי מכיל את כל הציוד הנדרש ובכלל זה, מיקרופונים אלחוטיים, מסכים, מקרנים, טלוויזיות, ציוד הגברה, מערכת תאורה הניתנת להפעלה על ידי האורחים, וכמובן, טאבלט שבתוכו יש מבחר ענק של שירים מכל הזמנים. כל אלה יספקו את התשתית לשירת קריוקי באווירה מחשמלת. החדר הינו פרטי וניתן לרקוד, לאכול ולשתות בו ככל שרוצים.

    אירוע אישי וחברתי

    ערב קריוקי משלב הנאה אישית יחד עם פעילות חברתית. כל אחד יכול לשיר לפחות שיר אחד האהוב עליו, לשמוע את עצמו שר במערכת משוכללת, להשמיע בפני האחרים, לצחוק, להתרגש, להגיב בהומור על הזמר/ת וזיופי שירה שוודאי יגיעו ועוד. ניתן לשיר בזוגות או בצוותא עם רבים אחרים ולעשות שילובים מעניינים המגבירים את העניין והריגוש. הבילוי הינו מושלם בחברת אנשים יקרים שאותם אוהבים וייזכר לזמן אורך. הוא, כמובן, ישאיר טעם של עוד לאירוע מהנה עתידי דומה נוסף.

    שירות נהדר

    רשת "ביטבוקס" מספקת שירותי קריוקי נהדרים ללקוחותיה. חלקים ותיקים ואחרים חדשים המגיעים אליה לאחר קבלת המלצות. הנהלת הרשת תציע את החדר המתאים ותכין אותו מבחינה טכנית ומכל הבחינות האחרות. ניתן להזמין לאורך מרבית שעות היום ולאורך כל השבוע. מומלץ להזמין די זמן מראש כדי שניתן לשריין את החדר המועדף ביותר.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים