בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    בואי לשיר על זה

    קונספט למסיבת רווקות בחורף מוצלח יכול להיות בילוי ערב בחדר קריוקי. אין כמו שילוב של שירה מוסיקה, ריקודים ופעילויות משלימות במקום אינטימי וחם. ניתן למצוא חדרים בגדלים שונים המתאימים לאירוח חברות קרובות ובנות משפחה המכירות, לרוב, היטב זו את זו. חגיגה כזאת הינה תהיה הקדמה חיננית לאירוע החתונה עצמו. ברשת "ביטבוקס" ניתן למצוא חדרי קריוקי באזורים שונים בארץ.

    קונספט ייחודי ומהנה

    בכל חדר קריוקי קיים אבזור מושלם לפעילות הנעשית בו. בין היתר, ניתן למצוא מיקרופונים אלחוטיים, מקרן, מסך ענק ומסכי טלוויזיה, ציוד הגברה, מערכת תאורה הנשלטת על ידי המבלים במקום, וכן, טאבלט שעליו מותקנת אפליקציה המכילה שירים רבים. השירים הינם פופולאריים ומגיעים מיוצרים ישראליים ובינלאומיים. הם הופקו לאורך תקופות רבות ורובם מבוקשים לשמיעה שוב ושוב. קיימים ז'אנרים רבים של מוסיקה והנהלת הרשת התייחסה לכך ועצבה חדרים שונים על פי סגנון המוסיקה. כך, למוסיקת היפ הופ שחורה כמו בתקופת ה"בלינג בלינג", למוסיקת רוק של שנות השישים, למוסיקת רגאי מאפריקה ולמוסיקת "ביטבוקס" פופולארית של כל הז'אנרים. כל בעלת אירוע יכולה להזמין את החדר המתאים לטעמה האישי. כל משתתפת יכולה לשיר לבדה , עם בת זוג ואפילו בקבוצה.

    מסיבה אינטימית נפלאה

    שילוב של שירים, מוסיקה, ריקודים, אוכל ומשקה כולל אלכוהול הינו קונספט למסיבת רווקות בחורף מנצח ומוביל לחוויה מיוחדת. המקום האינטימי והחם סגור ומנותק מהסביבה  החיצונית. בחורף קר נעים לשהות בו שעות מרגשות בחברה טובה.

    שירות מקצועי

    הנהלת רשת "ביטבוקס" מחזיקה בבעלותה מבחר של חדרי קריוקי. כולם ברמת תחזוקה גבוהה ועם ציוד חדיש ואיכותי. לקראת כל אירוע יכין הצוות את המקום לאירוח האנשים. הוא ידאג לכל הפרטים כולל הקטנים ביותר על מנת שהכול יתנהל היטב וללא תקלות. אירוע מסיבת רווקות הוא אחד החשובים לכלה עתידית וחשוב שיצליח. הנהלת הרשת הינה בעלת ניסיון אותו היא תעמיד לטובת בעלת האירוע.

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      מאמרים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים