בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    הזמינו חדרים עכשיו!

    077-2318307

    חדר קריוקי בראש העין

    כדי לתכנן את האירוע הבא כראוי, מומלץ להזמין חדרי קריוקי בראש העין. החל מציוד חדיש ואיכותי, חדרים מעוצבים המתאימים לכמויות שונות של אנשים ועד מאגר שירים מרשים – מדובר בדרך מומלצת ביותר לחגוג כל אירוע. מתכננים יום גיבוש מטעם העבודה? ברצונך לארגן מסיבת רווקות? או שמא הבת הבכורה חוגגת בת מצווה? כך או כך, חדרי הקריוקי של חברת BeatBox יענו על מלוא דרישותיכם – באופן המדויק, המקיף והמקצועי ביותר. כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר. צוות עובדי החברה ידאגו לכל היתר.

    סטנדרט עבודה גבוה

    מתקרב סוף השבוע ומחפשים מקום חדש לבלות בו? יום ההולדת מתקרב ובא ומעוניינים לחגוג אותו בצורה יוצאת דופן? אל תמתינו עוד דקה אחת וצרו קשר בהקדם עם BeatBox. חברה זו הינה רשת ארצית לחדרי קריוקי מקצועיים וחדשניים. כמו כן, חברה זו מארחת קבוצות רבות ומגוונות לאירועים שונים. כל זאת, תוך סטנדרט עבודה גבוה ויחס אישי.

     

     

     

    1102-1024x731

    בואו לחגוג את האירוע שלכם בקריוקי!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      חייגו עכשיו : 077-2318307

      סניף פתח תקווה

      מידע נוסף בנושא

      חדרי קריוקי בראש העין למסיבות רווקים

      כאשר אתם בוחרים לעשות את מסיבת הרווקים של החבר הכי טוב בתוך חדרי קריוקי בראש העין אתם בוחרים ב:

      • מוזיקה טובה- האחריות על הפלייליסט היא כולה שלכם ורק אתם תחליטו איך תיראה מסיבת רווקים הזו. החל ממוזיקה מזרחית ועד למוזיקת פופ משעשעת, בחדרי הקריוקי אתם תוכלו למצוא את הכל.
      • אלכוהול בשפע- הבר שלנו ישרת אתכם לאורך כל הערב, עם משקאות אלכוהוליים מגוונים ובעזרת צוות מלצרים מקצועי וזמין. כך תוכלו לשמור על מצב רוח בשמיים ועל חתן שמח ומרוצה.
      • חברים יקרים- כל החברים הכי קרובים של החתן יכולים להגיע לערב החגיגי. חדרי קריוקי בראש העין מתאימים לקבוצות גדולות של חוגגים, ומאפשרים לכם להתפזר בחופשיות על ספות נוחות או לרקוד בחלל הפתוח של החדר.
      • חגיגה ללא הגבלה- אתם מחליטים עד מתי אתם תהיו בתוך החדר. אם אתם רוצים לחגוג לאורך שעות רבות, ניתן להשכיר את החדר עד לשעות הקטנות של הלילה וכך לאפשר לכם להנות ללא הפסקות או הפרעות.
      • עלות נוחה לכל המשתתפים- בשונה מסיבות רווקים אחרות, אם אתם בוחרים להפיק מסיבה בתוך חדרי קריוקי בראש העין אתם יכולים לעמוד בדרישות התקציב ולאפשר לכל החברים לתרום את חלקם.

      חדרי קריוקי פרטיים בראש העין – לחגוג אירוע משמח

      אחד הרגעים הכי מרגשים, בדרך לכל חתונה של חבר קרוב, הוא מסיבת הרווקים. זהו הלילה האחרון שלכם כחבורת רווקים צעירים, ואתם רוצים לנצל אותו בצורה האולטימטיבית. בין אם אתם פועלים תחת מגבלות תקציב, ובין אם אתם רוצים ליצור מסיבה קצת יותר אינטימית, ניתן להזמין חדרי קריוקי בראש העין. וכך, לאפשר לכל החברים לקחת חלק בחגיגה. חדרי קריוקי בראש העין הם מיקום מושלם, שמאפשר לכם להנות ממסיבה עד אור הבוקר, ולתת לחבר היקר שלכם את תשומת הלב שמגיעה לו לקראת החתונה. הצוות של חברת ביטבוקס, חדרי קריוקי בפריסה ארצית, ילווה אתכם משלב התכנון ועד ליום המסיבה על מנת לעזור לכם ליצור את האירוע המושלם.

      הכנה לחתונת השנה

      מסיבת רווקים היא אירוע חשוב ביותר מבחינתו של החתן, ואתם בתור חברים קרובים לא רוצים להרגיש שלא השקעתם מספיק בחתן שלכם. לכן רצוי לחשוב איך אתם הופכים את הערב הזה למיוחד עוד יותר. הבחירה בחדרי קריוקי יכולה להיות בחירה מצוינת לחוגגים שאוהבים לשיר ורוצים להנות מערב נינוח. אתם רק צריכים להגיע מוכנים, ואנחנו, צוות ביטבוקס נהיה שם בשבילכם.

      חדר קריוקי ראש העין – למסיבות חברה

      אחת הסיבות הנפוצות ביותר לפנות להשכרת חדר קריוקי ראש העין, היא דווקא לתחום העסקי. יותר ויותר מנהלי חברות, בוחרים להביא את העובדים שלהם לערבי חברה בתוך אחד ממתחמי חדרי הקריוקי ראש העין. זאת, על מנת לאפשר לצוות לבצע גיבוש מושלם בסביבה נטולת לחצים. היתרון הגדול של חדרי הקריוקי, אל מול כל צורת בילוי אחרת, הוא האפשרות לשבור את יחסי העבודה השגרתיים וליצור מערכות יחסים חדשות בין כל העובדים. כאשר אתם לוקחים את הצוותים שלכם אל חדרי קריוקי ראש העין, אתם יכולים לאפשר להם ליצור גיבוש ברמה הרבה יותר גבוהה דווקא בגלל התכנים היומיומיים השמחים.

      הצוות מתגבש על בסיס של מוזיקה משותפת, אירועי חיים ואפילו קצת צחוקים על הזייפנים שבחבורה. בעוד שהאוכל והאלכוהול מאפשרים להם לקבל גם את האווירה המושלמת. וכך בסוף היום אתם יכולים לחזור למקום העבודה, כאשר כל העובדים שלכם מרגישים בנוח זה עם זו. בעתיד לבוא, זו תהיה שיחת המסדרון הטובה ביותר, אשר תגרום להם להעריך את ההשקעה בהם כעובדים ולהנות ממקום העבודה שלהם.

      הזמנת חדר קריוקי ראש העין

      כמעט בכל פעם שאתם רוצים למצוא מקום חדש לבלות בו אתם עוברים שעות רבות של חיפושים אחר מוקדי עניין חדשים באזור ראש העין אבל היום אין צורך של ממש לבצע חיפוש עומק דווקא בגלל העובדה שאתם יכולים להזמין חדר קריוקי. בכל הנוגע להחלטה על חדר קריוקי ראש העין מאפשרת לכם כי הם מבלים לקבל את סער רחב מאוד של אפשרויות וליצור בכל פעם מחדש אירוע מושלם לכל מטרה בדיוק מסיבה זו אתם יכולים לפנות לצוות המקצועי של חברת ביטבוקס אשר מאפשר לכם לקבל חדרי קריוקי בראש העין לכל סוג של קבוצת מבלים ובכל שעות היום

      בחירה מעניינת לאירוע מוצלח

      אירוע מוצלח תלוי במידה רבה בנכונות שלכם להשקיע בסוג ההפקה ובנכונות של העובדים לשתף פעולה. לכן, הבחירה להגיע לחדרי קריוקי בראש העין מאפשר לכל עובד למצוא את מקומו מבין החדרים השונים. אתם יכולים ליצור כמה חדרים שמתנהלים במקביל עם מסיבות בנושאים מוגדרים. למשל מסיבת שנות התשעים, לצד מסיבות מזרחית. הצוות של מתחם חדרי הקריוקי ביטבוקס נמצא במתחם כל העת להתמודד עם תקלות ולהבטיח שהחברה שלכם ליצור ערב גיבוש בלתי נשכח. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להפיק את האירוע הוא לפנות אלינו, עם רעיון ראשוני.

      מחפשים חדרי קריוקי בראש העין ?

      בחיים של כולנו, הבילויים הם חלק נכבד מהחיים, כי בין לבין, צריך לעשות הפסקה בחיים וליהנות.  ככל שהבילוי שלנו מהנה יותר וקרוב לליבנו כך אנחנו מרגישים מסופקים יותר ממנו. אבל הכי חשוב מקבלים מנוחה נפשית שכל כך חיכינו לה. אחת החוויות שיותר מרגשות, מהנות ומספקות היא ללא ספק שירת קריוקי.

      אם גם אתם אוהבים לשיר, או שאתם מחפשים חדרי קריוקי בראש העין, הגעתם למקום הנכון! חדרי קריוקי הם חוויה מוזיקלית, כיפית ומגבשת שאין כמוה. הרי כולנו לפעמים מחפשים לשחרר את הזמר שיש בתוכנו, אך לא תמיד מוצאים את הבמה הנכונה.

      בחדרי קריוקי של ביטבוקס ניתן למצוא פרט למערכות הגברה וסאונד משוכללים, עוד הרבה הפתעות נעימות. מערכות ישיבה מפנקות שיכולות לארח עד 50 אורחים בכל חדר. עיצוב פנטסטי שורם לפליאה בקרב אורחי המקום ונותן אוירה מיוחדת במינה. מערכות מולטימדיה כגון מסכים שניתן לצפות בהם בסרטים, אירועי ספורט וכל דבר אחר, זו אפשרות נוספת להפעלת פעילויות המשותפות. כל זה כמובן בחדר נפרד בפרטיות מוחלטת, כדי שהאירוע שלכם יהיה באמת פרטי, ללא הפרעות, הסחות דעת וכמובן כהי מגבש שיש.

      בנוסף תוכלו ליהנות מתפריט שתייה קלה וחריפה, תפריט אוכל ונשנושים שמציע המקום, מה שמוריד את הדאגות הללו מראשו של מאגן האירוע. כל מה נותר זה לבוא, לקחת את המיקרופון ולהתחיל להרקיד את המוזמנים.

      חברת ביטבוקס מזמינה אתכם לבקר ולחגוג ב-4 חדרי קריוקי בראש העין. בין אם אתם אוהבי קריוקי מושבעים, ובאים בקבוצה קטנה, או שמחפשים לחגוג אירוע של עד 50 איש, זה ללא ספק המקום הנכון עבורכם! הצוות המקצועי של המקום ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, מהשיחה מראשונה, דרך עזרה בתכנון האירוע ועד לאירוע עצמו. צרו אתנו קשר עוד היום, ונשמח לארח אתכם כבר מחר!

      חדרי קריוקי בראש העין: לגבש את סביבתכם הקרובה כראוי

      מדי פעם בפעם, חשוב לקחת הפסקה מההמולה – ולבלות זמן איכות עם האנשים היקרים לנו ביותר. בין אם מדובר בעמיתים לעבודה, חברים וותיקים או שמא מדובר בקרובי משפחה – מומלץ לפנות עבורם זמן, לבחור את מקום הבילוי ולהעביר איתם מספר שעות קסומות. רוצים שהמעמד יהיה ייחודי ומעניין? לצד מקומות הבילוי המוכרים והסטנדרטיים, נוצר בשנים האחרונות טרנד מהנה ביותר: השתתפות בקריוקי.

      גרים במרכז הארץ? חדרי קריוקי בראש העין הוא הפתרון המומלץ עבורכם! למעשה, מדובר בחוויה המתאימה למגוון גילאים – החל מילדים, בני נוער ועד בוגרים. כמו כן, ניתן לקיים בו מגוון רחב של אירועים – עסקיים ומשפחתיים כאחד. אחד האירועים אותם ניתן לחגוג בחדרי קריוקי כוללים, לדוגמא, ימי גיבוש וערבי צוות.

      החל משבירת הדיסטנס בין העובדים, יצירת כוחות מחודשים ועד העלאת המוטיבציה – אין ספק שערב מגבש בקרב עובדי החברה נושא יתרונות רבים. כמו כן, לצד אירועים מטעם העבודה ניתן לקיים אירועים נוספים; חגיגות משפחתיות כדוגמת sweet sixteen, בר/בת מצווה, ימי הולדת, הצעות נישואין ועוד.

      אזורים נוספים

      מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?

      השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.
      חייגו עכשיו : 077-2318307

        בניית אתרים בוורדפרס לעסקים בניית אתרים